جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با اشاره به شعار محوری هفته بسیج با عنوان ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت از برگزاری ۴۰ عنوان ویژه برنامه در طول هفته بسیج خبرداد.
کد خبر: ۷۹۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 23 November 2019

به گزارش تابناک کیش، حجت الاسلام محمد صفاجوئیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جزیره کیش درجمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: به فرموده امام ارحل(ره) بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.

وی افزود: زمانی که از بسیج به عنوان شجره نام برده می شود به این دلیل است که شجره زنده است پس بسیج نیز زنده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در کیش ادامه داد: وقتی می فرمایند شجره طیبه، پس بسیج هم پاک است و همانطور که درخت دارای ساقه و برگ است بسیج هم دارای تشکیلات و رده های مقاومت است.

وی افزود: بنابر آنچه خداوند در سوره مبارکه ابراهیم می فرماید؛ بسیج برای فصل و زمان خاصی نیست و بسیج با اذن پروردگار خود حرکت می کند و تبعیت پذیر است.

وی با اشاره به جمله رهبر کبیر انقلاب که می فرماید « در این دنیا افتخارم این است که خود یک بسیجی ام» به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرموده اند که« ایمان عاشقانه و ایمان عمیق و ایمان توام با عواطف که از خصوصیات ملت ایران است موجب درخشان شدن بسیج شد.»

مجید آسبان نیز در این نشست که به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج برگزار شد با بیان اینکه بسیج مستضعان به عنوان مولود انقلاب افتخار دارد که میعادگاه جوانان مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق اصیل ایمانی و دینی است از برگزاری ۴۰ ویژه برنامه به مناسبت ۴۰ سالگی تاسیس خود خبر داد.

وی اظهار کرد: با هدف حفظ دست آوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و تلاش برای پیاده سازی گام دوم انقلاب ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در نظر دارد با توجه به شعار محوری بسیج در سال ۹۸ با عنون« ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» همزمان با سراسر کشور ویژه برنامه هایی را به مناسبت پاسداشت و گرامی داشت هفته بسیج در جزیره مرجانی کیش برگزار کند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با اشاره به اینکه در اولین روز ویژه نامه ها، تجدید میثاق و عطرافشانی مزار شهدای گمنام آغازگر برنامه های هفته بسیج خواهد بود افزود: دیدار پاسداران و بسیجیان با ائمه جمعه کیش و افتتاحیه مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های روز نخست هفته بسیج است.

برگزاری اردوی جهادی ویزیت رایگان، ایجاد ایستگاه صلواتی در ورودی مصلا، حضور منسجم و سازمان یافته بسیجیان و پاسداران در نماز جمعه و سخنرانی فرمانده سپاه کیش و برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت زندگی شهید حججی به گفته آسبان از جمله برنامه های هفته بسیج است.

بیش از ۴۶ رده مقاومت اعم از حوزه های مقاومت و پایگاه ها بسیج و واحدهای مقاومت و رده های اقشاری تخصصی در سطح جزیره فعاللیت دارند و حدود ۱۱ هزار بسیجی در این جزیره سازماندهی شده اند.

گروه جهادی در بخش های علمی، پزشکی، عمرانی، ساخت و ساز، هنرمندان، رسانه از جمله ۹ گروه فعال تخصصی در بسیج هستند که بسته به موارد مورد نیازبه مردم خدمات ارائه می دهند و بخشی از گروه های یاد شده در صورت نیاز برای کمک به سیل زدگان و زلزله زگان در شهرهای مختلف کشور اعزام می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار