تیم فوتسال بانوان شهروند ساری با شکست خانگی برابر مس رفسنجان به رده دوازدهم رقابت‌های فوتسال لیگ برتر سقوط کردند.
کد خبر: ۷۸۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵ 17 October 2019

هفته دهم رقابت های فوتسال لیگ برتر بانوان ایران با انجام یک دیدار پیش از ظهر امروز پنجشنبه در سالن سید رسول حسینی شهر ساری پیگیری شد که طی آن دختران شهروند ساری میزبان مس رفسنجان بالا نشین جدول این رقابت ها بودند که در پایان با نتیجه ۲ بر ۱ پذیرای شکست شدند.

تیم مس رفسنجان با کسب سه امتیاز این دیدار ۲۴ امتیازی شد و جایگاهش را در رده دوم جدول این رقابت ها تثبیت کرد و دختران ساری نیز با این شکست پیاپی همچنان با ۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول ۱۳ تیمی این رقابت ها جا خوش کردند.
تیم شهروند ساری در حالی در این دیدار شکست خوردند که انتظار می رفت با بازی خوبی که در هفته نهم برابر مس کرمان دیگر تیم قدر این رقابت ها در خارج از خانه انجام دادند، در این دیدار حداقل در خانه یک امتیاز بگیرند تا شاید در هفته های آینده بتوانند با جبران شکست های این فصل ، خود را از گزینه های سقوط به دسته پایین تر نجات دهند.
در این بازی برای تیم مس رفسنجان فاطمه اعتدادی و زهرا پیله ور قلی زاده و برای تیم میزبان شهروند ساری نیز عاطفه عابدی گلزنی کردند.
داوران این بازی بر عهده زهرا اطمینان ، بهناز آبک ، زهرا فدایی و لیلا ویسی بود پرستو عرفانی نیز به عنوان ناظر در این بازی حضور داشت.

باشگاه شهروند ساری دو تیم آقایان و بانوان در رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاههای ایران دارد که تیم آقایان از ۱۳ بازی نیم فصل اول با ۱۹ امتیاز در رده هفتم این رقابت ها قرار دارد و بانوان نیز از بین ۱۳ تیم حاضر در این رقات ها در رده دوازدهم قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار