۳۵۰میلیون تومان از آغاز امسال در حق شاکیان در خراسان جنوبی برگشت داده شد.
کد خبر: ۷۵۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ 02 July 2019

تهوری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: این مبلغ از محل رسیدگی به شکایات و اعاده حقوق مصرف کنندگان استان با صلح و سازش، به شاکیان برگشت داده شد.

وی افزود: بیشترین شکایات مردمی از آغاز امسال در حوزه‌های خرید خودرو، صنایع ساختمان سازی و سپس گروه کالا‌های مختلف بوده است.

تهوری همچنین با بیان اینکه از آغاز امسال ۲۱ هزار و ۹۵۴ مورد بازرسی توسط تیم‌های نظارتی صمت در استان انجام شده است گفت: در این بازرسی‌ها ۲۹۶ پرونده به ارزش ۵۶۶ میلیون تومان تشکیل و به تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی ارسال شده است.

وی بیشترین این پرونده‌ها را مربوط به گروه خواربار و مواد غذایی میوه و تره بار، مواد پروتئینی، نان و کالای قاچاق (کالای دخانی، تنباکو‌های غیرمجاز) عنوان کرد و افزود: کمترین تخلفات صورت گرفته هم در بخش گروه خدمات عمومی و صنفی بوده است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان با اشاره به اینکه مردم می‌توانند هرگونه تخلف را به شماره ۱۲۴ اعلام کنند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴ مورد گزارش مردمی به این سامانه رسیده که توسط بازرسان این سازمان مورد بررسی قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار