رئیس شبکه بهداشت و درمان بشرویه گفت:تاکنون بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۷۵۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 25 June 2019

علی حسینی نژاد محبی افزود: تاکنون در زمینه احداث این بیمارستان ۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی این بیمارستان از سال ۱۳۹۱ آغاز شده و در صورت تخصیص به موقع اعتبارات ظرف ۲ سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسینی نژاد محبی با بیان اینکه ساختمان ستاد مرکزی بهداشت و درمان بشرویه نیز با ۲۶ درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث است، اضافه کرد: تاکنون در زمینه احداث این پروژه ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن به بیش از یک میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی عنوان کرد: همچنین مرکز جامع خدمات سلامت شهری بشرویه نیز با زیر بنای ۵۰۰ مترمربع و در ۲ طبقه با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بشرویه ادامه داد: تاکنون در زمینه احداث این طرح ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن به بیش از ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز داریم.

حسینی نژاد محبی گفت: همچنین پایگاه سلامت ارسک هم با زیربنای ۲۵۰ متر مربع بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون در زمینه احداث این طرح ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار