تلفات تصادفات رانندگی ، حوادث حین کار و نزاع در سال۹۷ نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته است.
کد خبر: ۷۵۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 24 June 2019

جعفرزاده مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت : در سال ۹۷ در مجموعه پزشکی قانونی استان ۱۸ هزار ۵۷۱ مورد پرونده معاینات بالینی تشکیل  و کارشناسی شد و به مراجع قضایی ارسال شده که به نسبت سال گذشته 10.3 دهم درصد در حوزه معاینات بالینی ما افزایش داشتیم.

وی افزود : در حوزه نزاع در استان در سال گذشته ۳ هزار ۲۷۶ مورد پرونده نزاع بررسی شده وبه مرجع قضائی ارسال شده که این عدد  نسبت به سال گذشته ۹/۱ درصد افزایش داشته است.

جعفرزاده با بیان اینکه آمار حوادث ترافیکی در استان نگران کننده است ، گفت :  در سال گذشته ۴ هزار ۱۶۹ مورد مصدوم ناشی از حوادث ترافیکی را در پزشکی قانونی استان معاینه کردیم که این عدد در مقایسه با سال ۹۶ افزایش ۳۴/۱ درصدی داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان افزود : فوتی‌های ناشی از حوادث ترافیکی در استان بالاست و جای تاسف دارد ولی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری نداشتیم.

وی ادامه داد : رتبه خراسان جنوبی در حوزه مصدومان ناشی از حوادث رانندگی برحسب جمعیت به ازای هر ۱۰۰ نفر در سال ۹۷ رتبه ۱۵ کشوری را داشته ایم.

جعفرزاده گفت :  آمار مصدومین ناشی حوادث کار در مقایسه با سال ۹۶ در کشور رتبه اول بوده است که متاسفانه حدود ۴۴ درصد  مصدومان ناشی از حوادث کار افزایش داشته است .

مدیرکل پزشکی قانونی استان بیان کرد : متوفیان ناشی از حوادث کار در سال ۹۷ در استان ما  حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار