رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم از وقوع تصادفی مرگبار در اتوبان کاشان – قم خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ 11 June 2019

 29 کشته و مجروح در تصادف مرگبار محور کاشان- قم

 

تابناک / محمد شهیدی با اشاره به حادثه مرگبار تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک تریلر اظهار کرد: ساعت ۲:۵۹ بامداد امروز حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلر در ۴۰ کیلومتری قم در بزرگراه کاشان- قم به اورژانس قم گزارش شد.

 
وی بیان کرد: در کمتر از ۴ دقیقه نخستین آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و پس از آن نیز نسبت به اعزام ۳ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اقدام شد.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه یک مرد ۴۵ ساله و یک مرد ۲۵ ساله از سرنشینان اتوبوس که از یاسوج عازم تهران بود جان باختند.
 
وی یادآور شد: ۲۷ نفر مصدوم دیگر این حادثه به مراکز درمانی شهید بهشتی و فرقانی منتقل شده‌اند که در بین آنها مورد بدحال گزارش نشده است.
 
سرهنگ مختار پناهی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: یک دستگاه اتوبوس که از مقصد یاسوج به تهران در حال حرکت بود ساعت ۳ و پنج دقیقه بامداد امروز در کیلومتر۳۰ محور کاشان به قم (روبروی مجتمع مارال ستاره) - با یک دستگاه تریلر که در پارکینگ متوقف بود برخورد کرد.
 
 افزود: در این حادثه ۲ نفر کشته و ۱۸ نفر زخمی شدند که زخمی شدگان با اتوبوس آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
وی گفت: تعدادی از مجروحین بصورت سرپائی درمان و مرخص شدند و ۶ نفر نیز که دچار شکستگی شده بودند تحت درمان تکمیلی‌تر قرار گرفتند.
 
سرهنگ  پناهی، عدم توجه راننده اتوبوس به جلو و خواب آلودگی وی را علت این سانحه اعلام کرد.

منبع: ایلنا
برچسب ها: تصادف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار