کد خبر: ۷۵۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 03 June 2019

 

پیش‌بینی باران و صاعقه از امروز تا جمعه در ۱۷ استان

 

تابناک / سازمان هواشناسی از بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی از امروز تا روز جمعه ۱۷ خرداد در ۱۷ استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس جدیدترین خروجی مدل‌های هواشناسی از امروز تا پایان هفته در اکثر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود و افزایش نسبی دما برای اکثر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود. امروز دوشنبه در شمال فارس، غرب کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری در ساعات بعدازظهر رگبار، صاعقه و وزش باد شدید روی می‌دهد. برای جنوب غرب یزد و بخش‌هایی از کرمان بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی شده است. در خراسان‌های شمالی و رضوی نیز بارش پراکنده باران و وزش باد دور از انتظار نیست.

فردا سه شنبه برای شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید و روز چهارشنبه 15 خرداد در استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است.

روزهای پنجشنبه 16 و جمعه 17 خرداد برای استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران و دامنه‌های زاگرس در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و شرق لرستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از امروز تا پایان هفته برخی مناطق شرق و جنوب شرق به ویژه زابل وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار