معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: از اواخر هفته جاری در راستای تنظیم قیمت بازار و برای معرفی ظرفیت های مرزها ، دام زنده وارد استان می شود.
کد خبر: ۷۴۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ 26 May 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رضا حسینی در جلسه هماهنگی واردات دام زنده که امروز در استانداری برگزار شد، از واردات  دام زنده خبر داد و اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده این واردات دام زنده از اواخر هفته جاری توسط شرکتی از ترکیه و به میزان 14 هزار تن در ماه خواهد بود که به ترتیب اولویت کشتارگاه خوی و ارومیه برای ذبح و توزیع خواهد شد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد : واردات این محوله های دام زنده درراستای پایین آمدن قیمت گوشت در بازار و همچنین معرفی ظرفیت مرزهای استان انجام می شود که در مرحله اول در استان توزیع می شود و در مراحل بعدی با گسترش بازار به استانهای دیگر کشور نیز صادر خواهد شد.
 
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مرز دراستان گفت: آذربایجان غربی به لحاظ موقعیتی و دارا بودن مرز طولانی با سه کشور خارجی دارای امتیاز و ویژگی های شاخص و استراتژیک است ولی تاکنون از این ظرفیت و پتانسیل، استفاده چندانی نشده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار