کد خبر: ۷۴۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶ 26 May 2019

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تکمیل زیرساخت های بازارچه و پایانه مرز پیشین سرباز گفت: توجه به مرزها به عنوان فرصتی گرانبها موجب ایجاد اشتغال و توسعه هر منطقه می شود.

به گزارش ایرنا، احمد علی موهبتی روز جمعه در جمع نمازگزاران مسجد جامع قدیم شهر راسک مرکز شهرستان سرباز اظهار داشت: تمام تلاش دولت برای رفع مشکلات اقتصادی مردم است تا بتواند ناهنجاریهای اجتماعی در هر جامعه را که از مهمترین عوامل پس ماندگی و عقب ماندگی ان مناطق هستند به حداقل برساند.

استاندار سیستان وبلوچستان مردم را ولی نعمتان و سرمایه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و از مردم استان خواست در صورتی که با جرم نظیر اختلاس و رشوه در هر اداره و ارگانی رو به رو و متوجه ضایع شدن حق مردم شدند موضوع را پیگیری تا با مفسدان اقتصادی و اختلاس گران برخورد قاطع قانونی شود.
موهبتی همچنین رواج قاچاق سوخت و رعایت نکردن قوانین توسط خودروهای سوخت کش در محورهای ارتباطی استان را یکی از مشکلات اساسی مردم منطقه دانست و گفت: در سال گذشته در راههای ارتباطی استان ۵۰ نفر بر اثر تصادف با خودروهای سوخت کش بطور کامل سوختند.
وی افزود: ما با کار و رزق و روزی مردمی که به فرمایش مقام معظم رهبری کوله بری می کنند مخالف نیستیم بلکه با کسانی که پلاک مخدوش دارند و در جاده ها با سرعت بسیار بالا جان هم وطنان را تهدید می کنند به شدت برخورد می کنیم.
وی با اشاره به بارندگیهای اخیر در استان گفت: الحمدالله با این بارندگیها مشکلات آب آشامیدنی و کشاورزی مردم تا حدودی مرتغع شده است.

در جریان سفر استاندار به شهرستان سرباز نشست هم اندیشی و هم افزایی علما، معتمدان و شوراهای اسلامی برگزار و مسائل و مشکلات این شهرستان بررسی شد.

استاندار سیستان و بلوچستان روز جمعه پس از ورود به شهرستان سرباز مورد استقبال فرماندار، معتمدان و مسئولان محلی قرار گرفت.

وی از سد پیشین، پایانه و بازارچه مرزی پیشین بازدید و با شرکت در نماز جمعه راسک با جمعی از مردم دیدار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار