مدیرکل راهداری استان خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد با اشاره به ظرفیت این استان در حمل و نقل ریلی گفت: بیش از شش درصد کل بار کشور از استان یزد ترانزیت می‌شود.
کد خبر: ۷۴۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 25 May 2019

«علی علیخانی» در همایش روابط عمومی‌های استان که به مناسب هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، با بیان این‌که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با 410 نفر پرسنل، 280 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیم سنگین و چهار معاونت در حال خدمت رسانی به مردم است، اظهار کرد: با توجه به این‌که طی 50 سال گذشته میزان بارش‌های زمستانی در یزد بی سابقه بود، علی رغم سختی‌های فراوان خوشبختانه با کمترین انسداد محور در سطح استان مواجه بودیم.

وی با بیان این‌که شن‌ریزی و برف‌روبی همزمان در نقاط مختلف را از جلمه ویژگی‌های ارائه خدمت در استان یزد است، افزود: کاهش تلفات جاده‌ای در حوزه راهداری و حمل و نقل از جمله اولویت‌های اجرایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان یزد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد، با اشاره به این که در 11 ماهه سال 97 این استان رتبه نخست کشوری در کاهش تلفات جاده‌ای را به خود اختصاص داده است، گفت: با توجه به آمار بالای تلفات جاده‌ای نوروز امسال در سطح کشور، یزد در 12 ماهه سال گذشته رتبه دوم کشوری را کاهش تلفات کسب کرده است.

علیخانی افزایش 17 تا 18 درصدی سفر نوروزی را از جمله دستاوردهای استان یزد در ابتدای سال جاری دانست و بیان کرد: علی‌رغم افزایش مسافران نوروزی حدود 50 درصد کاهش تلفات نوروزی داشتیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود جاری شدن سیل در مناطق مختلف کشور را یکی دیگر از رویدادهای مهم و مأموریت‌های جدی اداره کل راهداری استان یزد عنوان کرد و افزود: بنا به دستور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور یزد به عنوان استان معین بالغ بر 35 دستگاه راهداری و 50 نفر نیروی متخصص به استان لرستان و 24 دستگاه به همراه 35 نفر پرسنل به استان خوزستان اعزام کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد با بیان این‌که گفت: یزد جزو هفت استان برتر کشور در حوزه حمل و نقل ریلی است که شش درصد کل بار کشور را به مناطق مختلف کشور ترانزیت می‌کند.

وی در پایان گفت: راهداری از جمله نهادهای خدماتی است که با فعالیت 24 ساعته و پیشه کردن فرهنگ ایثار خدمت شبانه روزی به خلق را در اولویت اجرایی خود قرار داده است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از سوی انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد، از «علی صالحی» مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد و «پیشکوهی‌پور» مدیر روابط عمومی گروه پیشگامان با اهدای تندیسی تقدیر شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار