مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در سال گذشته 749 نفر برای دریافت مجوز سقط درمانی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه و 621 نفر از آن‌ها مجوز سقط درمانی دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۷۳۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ 20 April 2019
به گزارش ایسنا، علی سلیمانپور با اشاره به افزایش آمار متوفیات حوادث ترافیکی در استان در سال گذشته، اظهار کرد: یک هزار و 109 نفرکه در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شده‌اند. اين آمار در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 1012 نفر (233 زن و 779 مرد) افزایش داشته است.
 
وی با بیان اینکه از مجموع تلفات حوادث ترافیکی سال گذشته در استان، 227 نفر زن  و 882 نفر مرد بوده‌اند، خاطرنشان کرد: بيشترين تلفات حوادث ترافیکی با 679 نفر در جاده‌هاي برون‌ شهري، 377 نفردر مسيرهاي درون ‌شهري، 8 نفر جاده‌های روستایی و 45 نفر سایر گزارش شده است. 
 
مدیر کل پزشکی قانونی استان، ادامه داد: همچنين در مدت فوق 27 هزار و 686 مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل پزشکي قانوني استان اصفهان و مراکز تابعه مراجعه كرده‌اند که از اين تعداد 7 هزار و 669 نفر زن و 20 هزار و 17 نفر مرد هستند.
 
سلیمانپور تصریح کرد: آمار مصدومان حوادث ترافیکی در سال گذشته در مقايسه با  مدت مشابه سال قبل، 8.4 درصد افزایش داشته است.
 
وی به کاهش آمار غرق شدگی در سال گذشته در استان اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته تعداد 52 مورد فوتی (50 مرد و2 زن) به دلیل غرق شدگی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 58 نفر (3زن و55 مرد) بوده کاهش داشته است.
 
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه آمار تلفات غرق‌شدگي در طي سال گذشته در دریا 4، دریاچه مصنوعی و سد 3، استخر کشاورزی 20، استخرشنا 9، دریاچه طبیعی 2، رودخانه 11، حوض یا حوضچه 2 و سایر مکان‌ها یک نفر بوده است، اضافه کرد: همچنین در این مدت آمار فوت شدگان ناشی از برق گرفتگی تعداد 24 مورد فوتی (1 زن و 23 مرد) بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل،27 مورد فوتی (همگی مرد) کاهش داشته است.
 
سلیمانپور به افزایش آمار متقاضیان دریافت مجوز سقط درمانی در پزشکی قانونی استان اصفهان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته  749 نفر برای دریافت مجوز سقط درمانی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه و 621 نفر از آن‌ها مجوز سقط درمانی دریافت کرده‌اند.
 
وی خاطرنشان کرد: آمار متقاضیان دریافت سقط درمانی در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ما قبل آن افزایش داشته است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار