کد خبر: ۷۳۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ 19 April 2019
20 مصدوم با 2 فوتی در فاصله کمتر از3 ساعت در  محورهای مواصلاتی  کهگیلویه وبویراحمد و امدادرسانی 5 آمبولانس اورژانس 115 و بالگرد اورژانس در یک تصادف ، باعث شد روز پر حادثه ای در کهگیلویه و بویراحمد ثبت شود.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد از سه فقره تصادف در با 20 مصدوم و 2 فوتی در جاده های مواصلاتی به کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.

 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس استان جلال پوران فرد بابیان اینکه هر سه تصادف در فاصله زمانی3 ساعت امروز جمعه 30 فروردین 98 از ساعت 14 و8 دقیقه الی 15 و 13 دقیقه به و قوع پیوست افزود: متاسفانه 2 نفر کشته و 20 نفر به بیمارستانهای استان انتقال داده شدند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان که خود نیز امروز  همدوش امدادگران اورژانس  خدمات رسانی میکرد  مرگبارترین تصادف امروز را تصادف یک دستگاه خودروی 405 با پژو پارس در محور یاسوج به بابامیدان در نزدیک تونل گلزردون  اعلام نمود و افزود : این تصادف 11 مصدوم در پی داشت که متاسفانه 1 مصدوم قبل از رسیدن تکنسین جان باخته بود و 1 مصدوم این حادثه علی رغم تلاش کادر پزشکی بیمارستان در بیمارستان جان خود را ازدست داد.

وی ادامه داد: در این تصادف 5 خودروی آمبولانس و 1 بالگرد اورژانس در همان دقایق اولیه در صحنه حضور یافتند و به مصدومان امداد رسانی کرد .

پوران فرد بابیان اینکه تصادف دو خودروی پژو 405  در ساعت 15و 23 دقیقه امروز در روستای غضنفرخانی کاکان با 5 مصدوم به اورژانس گزارش شد افزود: در ساعت 14و 8 دقیقه واژگونی خودروی پژو405 نرسیده به سرفاریاب را داشتیم که نیز 6 مصدوم در پی داشت .

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی افزود : تمام مصدومان این سه فقره تصادف به بیمارستان انتقال داد شدند.
روز پر حادثه در جاده های کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر
تصادف محور سرفاریاب
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار