امام جمعه ارومیه گفت: اتحاد و انسجام بین ارتش و سپاه بی نظیر است.
کد خبر: ۷۳۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ 19 April 2019

  به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در آیین نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد افزود: ایمان،تقوا و تدین دربین نیروهای مسلح کشور نهادینه شده و اتحاد وانسجام بین ارتش و سپاه ایران در دنیا کم نظیر است.
 
وی بااشاره به روز ارتش تصریح کرد: ارتش از پیروزی انقلاب تا به امروز ثابت کرده که یک نیروی متعهد بوده و در مسیر منویات رهبری تلاش کرده و آماده جان نثاری است.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بااشاره به نیمه شعبان ضمن تبریک این روز تاکید کرد: روز نیمه شعبان به نام سربازان گمنام نام گذاری شده است ، کسانی که بدون نام و نشان، آرام ومنسجم برای امنیت مردم تلاش می کنند.
 
حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: باتوجه به دپو ۱۰۰هزار تن سیب استان ،دولت و ستاد تنظیم بازار برای صادرات سیب و همچنین عرضه آن با قیمت مناسب برای خرید مردم داخل استان اقدامات اساسی انجام دهند چرا که به دلیل گرانی سیب ، مردم داخل استان توانایی خرید سیب را ندارند.
 
امام جمعه ارومیه مسئله عفاف وحجاب را از احکام الهی و یکی از مسائل مهم دانست وگفت: برخی غرب زده ها  به جای اینکه به فکر فراهم کردن زمینه ازدواج آسان ونهادینه کردن حیا و عفت و جلوگیری از طلاق،اعتیاد و حل مشکلات معیشتی مردم باشند در پی زیر پا گذاشتن حکم الهی بوده و بدنبال حجاب اختیاری هستند.
 
وی ادامه داد: مسئولین کشور ومتصدیان فرهنگی کشور در مقابل مباحث این چنینی موضع گیری مناسبی داشته باشند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار