در نشست صمیمی با استاندار خراسان جنوبی گفته شد:
محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی دستور تشکیل تعاونی مسکن برای خبرنگاران داد و عنوان کرد:  ماموریتی ویژه به راه و شهرسازی دادیم تا زمینی را برای اختصاص ساخت مسکن به صورت مشارکتی انجام شود
کد خبر: ۷۲۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 18 March 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک خراسان جنوبی، سمانه سالاری مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی نیز در جلسه نشست صمیمی پایان سال استاندارخراسان جنوبی با خبرنگاران گفت: مشکلات خبرنگاران همچون مسکن، بیمه از استاندار خراسان جنوبی درخواست مساعدت کرد و افزود: بعد از اتمام جلسه گذشته مدیران رسانه ها رای اخذ تسهیلات به بانک ها معرفی شدند که متاسفانه بیش از 50 درصد نتواستند تسهیلات را دریافت کنند.

سالاری از جذب تسهیلات جدید برای خبرنگاران در سال جدید خبرداد و بیان کرد: خانه مطبوعات استان نیاز به ردیف اعتباری دارد و تاکنون هیچ زمینی و اعتباری نتوانستیم بگیرم.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان با تاکید براینکه  مشکلات سخت افزاری  و نرم افزاری یکی دیگر از خواسته مشکلات رسانه ها است بیان کرد: یکی دیگر از خواسته های ما تامین بسته های حمایتی نوروزی برای خبرنگاران است.

 

مساعدت استاندار با مسکن، زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری مساعدت

 

محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی دستور تشکیل تعاونی مسکن برای خبرنگاران داد و عنوان کرد:  ماموریتی ویژه به راه و شهرسازی دادیم تا زمینی را برای اختصاص ساخت مسکن به صورت مشارکتی انجام شود

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های فرهنگی مشکل داریم و تا بازسازی سالن علامه فرزان تا پایان سال 98 انجام می شود خاطرنشان کرد: در خصوص تامین خانه مطبوعات اعتبار از استانداری و زمین از فرهنگ ارشاد تامین خواهد شد.

وی از اختصاص 100 میلیون تومان به خانه مطبوعات خبرداد و عنوان کرد: مبلغ 100 میلیون تومان از طرف ارشاد به زیرساخت های خانه مطبوعاتی تخصیص می باید و برای رسانه ها در سال جدید تسهیلات ارزان قیمت اختصاص می یابد. وی ادامه داد:200 میلیون تومان اعتبار از طریق تسهیلات بین خبرنگاران اختصاص میابد. وی خواستار تدوین سند جامع رسانه ها شد تا رشد رسانه ای در استان را شاهد باشیم و از بی اخلاقی ها و بداخلاقی های برخی از رسانه ها جلوگیری شود.

مقررشد با هماهنگی سازمان اموال تملیکی موبایل و تبلت ارزان قیمت به اعضای خانه مطبوعات قرار بگیرد

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار