معاون اقتصادی استاندار در دیدار با مردم روستاهای شهرستان درمیان:
معاون اقتصادی استاندارخراسان جنوبی نیز در این بازدیدها به مشارکت مردم بر حل مشکلات تاکید کرد و گفت: کشور با جنگ اقتصادی نابرابر روبه روشده است و کمک مردم به دولت و نظام جمهوری اسلامی می تواند تاثیر بسزایی در برون رفت از این جنگ اقتصادی داشته باشد.
کد خبر: ۷۲۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵ 02 March 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، درحاشیه بازدید محمدصادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی به شهرستان درمیان ماموریتی به مشیرالحق عابدی معاون اقتصادی استانداری خراسان جنوبی مبنی بر حضور در برخی روستاهایی از این شهرستان و  ارتباط با مردم و احصا مشکلات مردم روستاها داد. 

در این بازدید معاون اقتصادی استانداراز روستاهای  بخش قهستان، ماسنان، نوقند، مناوند، آنیک و نوغاب آنیک سفر و با استقبال مردم مواجه شد و از نزدیک با مردم این روستاها به گفتگو و احصاء مشکلات پرداخت.

عابدی معاون اقتصادی استاندارخراسان جنوبی نیز در این بازدیدها به مشارکت مردم بر حل مشکلات تاکید کرد و گفت: کشور با جنگ اقتصادی نابرابر روبه روشده است و کمک مردم به دولت و نظام جمهوری اسلامی می تواند تاثیر بسزایی در برون رفت از این جنگ اقتصادی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پیگیری و برنامه ریزی اعضای شورای اسلامی روستاها نقش مهمی در توسعه زیرساخت ها و رفع حل مشکلات روستاییان دارد خاطرنشان کرد: ارتباط گیری مردم با اعضای شوراها وهمچنین شوراها با بخشداری و فرمانداری شهرستان می تواند در تسریع روند توسعه زیرساخت های روستایی و ماندگاری مردم در روستاها تاثیر بگذارد.

معاون اقتصادی استاندارخراسان جنوبی با تاکید براینکه نظام جمهوری اسلامی در طول 40 سال انقلاب خود توجه ویژه ای به مردم به ویژه روستاییان داشته و دارد افزود: فرهنگ مردم در حوزه صرفه جویی بسیار اهمیت دارد لذا صرفه جویی به معنای درست مصرف کردن است و از همه مردم به ویژه مبلغین فرهنگ ایرانی اسلامی همچون روحانیون و مسئولان شهرستانی توقع داریم تا زمینه سازی برای مقابله مردمی با ابزار ایمان و اراده در تولید و اشتغال جوانان بکوشند.

نکته جالب در این بازدید تاکید مردم به ماندگاریشان در روستاها و عدالت در توزیع امکانات دولتی بین آنها بود

که به اذعان مردم و روحانیون مستقر در روستاها برای اولین بار است که مسئولان استانی از نزدیک با مردم گفتگوی صمیمی دارند و به بیان مشکلات می پردازند.

بیشتر مشکلات در این 5 روستا تامین آب شرب، آنتن دهی تلفن همراه، آنتن دهی تلوزیون دیجیتال و تامین سوخت ادوات کشاورزی از سوی مردم مطرح شد.

در پایان تمامی مردم روستاهای ذکر شده خواستار ابلاغ سلام گرمشان را به استاندارمحترم شدند تا بدین طریق حس قدر شناسی مردم خراسان جنوبی به عرصه ظهور برسانند

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار