طرح نوروزی راهداری و حمل ونقل در استان از 22 اسفند آغاز می شود.
کد خبر: ۷۲۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 02 March 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان گفت: این طرح از 22 اسفند آغاز و تمهیدات نوروزی حوزه ایمنی و حمل و نقل استانتا 17 فروردین به مدت 22 روز در استان ادامه دارد.

 

شهامت با اشاره به  استمرار امداد خودروی نوروزی و واحد سیار پرداخت خسارت در ایام نوروز افزود: با هوشمندسازی و نصب 70 دوربین كنترل سرعت که 52 دستگاه آن با فعال سازی سیستم متوسط سرعت عملیاتی شده است، تلاش شده كه رفتار رانندگان بویژه سرعت ها و سبقت های غیرمجاز آنان كنترل شود.

 

وی گفت: علاوه بر ایمن سازی ابتدایی نقاط پرتصادف و آشکارسازی آنها پایش به منظور تقویت نظارت ترافیکی در ساعات تاریکی شب با توجه به تعداد بالای تصادفات شبانه در این ایام تمام خودروهای دستگاههای امدادی و راهداری و خودروهای گشت در زمان تاریکی هوا نسبت به روشن نمودن چراغهای گردان و پارک حاشیه راهها با گردان روشن و با رعایت اصول ایمنی اقدام خواهند کرد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان به فعالیت 25 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در ایام نوروزی در استان اشاره کرد و گفت: سامانه پیامکی به شماره 300056141 استانی و سامانه141کشوری جهت پذیرش هرگونه نارسائی و انتقاد و پیشنهاد، شکایت شهروندان در بخش حمل ونقل جاده ای اعم از مجتمع های خدماتی و رفاهی، وضعیت راهها، ناوگان حمل ونقل عمومی در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار