سه اولویت رئیس جدید نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان جنوبی
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی گفت: در بحث معرفی جذابیت های، ارتباط گیری تجار استان و افزایش مراودات تجاری از استان به خارج اقدام خواهیم کرد. وی با تاکیدبراینکه افغانستان و پاکستان می توانیم ارتباط گیری خوبی را داشته باشیم بیان کرد: بورسیه تحصیلی دانشگاهی برای دانشجویان افغانستانی خواهیم کرفت چرا که این گونه کارها سرمایه گذاری است نه هزینه. عجم عنوان کرد: با همکاری سرکنسول ها و سفرای کشورهای همسایه به خراسان جنوبی جهش دهیم.
کد خبر: ۷۲۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 28 February 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک خراسان جنوبی، صبح امروز مراسم معارفه رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان جنوبی با حضور مشیرالحق عابدی معاون اقتصادی استانداری، موهبتی مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری خراسان جنوبی و فاطمه ارامجو سرپرست روابط عمومی استانداری و جمعی از مدیران کل تخصصی حوهز اقتصادی استان در مححل نمایندگی وزارت امورخارجه در استان برگزار شد.

دکتر محمد عجم رئیس جدید نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان جنوبی نیز پس از اعطای حکم بیان کرد: اولین کارهای داوطلبانه کارهای خودمان را در مناطق محروم شروع کردیم و بعد از وارد کارهای وزارتی شدیم.

وی با اشاره به اینکه وزارت امورخارجه معاونت اقتصادی در آن ایجاد شده گفت: این معاونت چندین اداره همچون اداره جذب گردشگر تا اقتصادی را دارد. عجم با بیان اینکه در بعد گردشگری خراسان جنوبی جذابیت خاصی دارد عنوان کرد: وقتی گردشگری وارد خراسان جنوبی می شود برای آن جذاب است.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی گفت: در بحث معرفی جذابیت های، ارتباط گیری تجار  استان و افزایش مراودات تجاری از استان به خارج اقدام خواهیم کرد. وی با تاکیدبراینکه افغانستان و پاکستان می توانیم ارتباط گیری خوبی را داشته باشیم بیان کرد: بورسیه تحصیلی دانشگاهی برای دانشجویان افغانستانی خواهیم کرفت چرا که این گونه کارها سرمایه گذاری است نه هزینه. عجم عنوان کرد: با همکاری سرکنسول ها و سفرای کشورهای همسایه به خراسان جنوبی جهش دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار