سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خبرداد:
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، کمتیه مشارکت های سمن های مردم نهاد به ریاست حسنی مقدم سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری و به دبیری علی زندی دبیر شورای مواد مخدر استان در سالن جلسات شهید باهنر استانداری خراسان جنوبی برگزارشد. حسنی مقدم سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری با بیان اینکه قبولیت اجتماعی وقتی به معتادین برمی گردد که به جامعه وارد شود و در سلامت کار کند بیان کرد: افراد بهبود یافته باید تفکیک شوند و برای آنها برنامه ریزی شوند. وی با اشاره به اینکه برای بهبود یافتگان خیلی زحمت کشیدیم اما برنامه ریزی صحیحی نداشتیم افزود: برای بازگشت معتادین بهبودیافته به عرصه جامعه سمن ها و دولت باید بایکدیگر کار کنند و ضمانت بهبودیافتگان را انجام دهند. حسنی مقدم در 11 ماهه سالجاری 36 تن مواد مخدر کشف کردیم گفت: خراسان جنوبی استان عبوری در خصوص است و بیشترین زندانیان مواد مخدر در خراسان جنوبی مربوط به استان های دیگر هستند و بومی استان نیستند. او با بیان اینکه مسئولیت دستگاه های اجرایی در مبارزه با مواد مخدر و کمک به سمن ها نباید فراموش شود گفت: ما در مباحث امنیتی هم به سازمان های مردم نهاد اعتماد کردیم و خیرینی در این حوزه مشارکت کنند. وی ادامه داد: نیازمند تفاهم و تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی با سمن ها هستیم تا موفقیت های بهتری داشته باشیم.
کد خبر: ۷۱۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 19 February 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک خراسان جنوبی، کمتیه مشارکت های سمن های مردم نهاد به ریاست حسنی مقدم سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری و به دبیری علی زندی دبیر شورای مواد مخدر استان در سالن جلسات شهید باهنر استانداری خراسان جنوبی برگزارشد.

حسنی مقدم سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری با بیان اینکه قبولیت اجتماعی وقتی به معتادین برمی گردد که به جامعه وارد شود و در سلامت کار کند بیان کرد: افراد بهبود یافته باید تفکیک شوند و برای آنها برنامه ریزی شوند. وی با اشاره به اینکه برای بهبود یافتگان خیلی زحمت کشیدیم اما برنامه ریزی صحیحی نداشتیم افزود: برای بازگشت معتادین بهبودیافته به عرصه جامعه سمن ها و دولت باید بایکدیگر کار کنند و ضمانت بهبودیافتگان را انجام دهند. حسنی مقدم در 11 ماهه سالجاری 36 تن مواد مخدر کشف کردیم گفت: خراسان جنوبی استان عبوری در خصوص است و بیشترین زندانیان مواد مخدر در خراسان جنوبی مربوط به استان های دیگر هستند و بومی استان نیستند. او با بیان اینکه مسئولیت دستگاه های اجرایی در مبارزه با مواد مخدر و کمک به سمن ها نباید فراموش شود گفت: ما در مباحث امنیتی هم به سازمان های مردم نهاد اعتماد کردیم و خیرینی در این حوزه مشارکت کنند. وی ادامه داد: نیازمند تفاهم و تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی با سمن ها هستیم تا موفقیت های بهتری داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار