مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان‌جنوبی گفت: نمایشگاه فروش بهاره از 13 اسفندماه در سایت دائمی نمایشگاه بین‌المللی بیرجند برپا می‌شود.
کد خبر: ۷۱۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 19 February 2019

تابناک خراسان جنوبی: حمید رضا درودی با بیان اینکه نمایشگاه فروش بهاره هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند واقع در خیابان غفاری برگزار می‌شد، اظهار کرد: با تکمیل سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی بیرجند، امسال نمایشگاه فروش بهاره در این مکان برپا می‌شود.

 

وی از گشایش نمایشگاه فروش بهاره از 13 لغایت 19 اسفندماه در بیرجند خبر داد و بیان داشت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان از سراسر کشور در قالب 300 غرفه کالاهای مورد نیاز مردم برای سال نو را عرضه می‌کنند.

 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: این غرفه‌ها ارزاق و کالاهای اساسی مردم اعم از پوشاک، کیف و کفش، حبوبات و لبنیات، میوه‌جات، شیرینی و آجیل را تأمین می‌کنند.

 

درودی با اعلام اینکه نمایشگاه فروش بهاره جهت رفاه حال شهروندان و برطرف کردن مایحتاج آخر سال مردم برگزار می‌شود، بیان داشت: شهروندان می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را برای عید نوروز با قیمت‌های مناسب تأمین کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه فروش بهاره صبح‌ها از ساعت  9 الی 13 و عصرها از ساعت 16 تا 21 در سایت دائمی نمایشگاه بین‌المللی واقع در در جاده شهرک بعثت بیرجند دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار