نماینده مجلس شورای اسلامی:
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در طول 40 سال در تمام عرصه‌های پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و امروز جمهوری اسلامی ایران قدرت بی نظیر و مثال زدنی در جهان دارد.
کد خبر: ۷۱۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ 10 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب اظهار کرد: دشمنان هر کاری که می‌توانند انجام می‌دهند و می‌خواهند بر تمام ملت‌ها سلطه داشته باشند.

 

وی گفت: استعمارگران و استکبار جهانی می‌خواهند فرهنگ نوکری را به وجود بیاورند؛ آن‌ها خود را کدخدا می‌دانند و سایر ملت‌ها نیز نوکر آن‌ها باشند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان روی ذهن جوانان کار می‌کنند، افزود: استکبار جهانی 40 سال تلاش کرده که انقلاب اسلامی را ضعیف جلوه دهد ولی راه به جایی نبردند.

 

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول 40 سال در تمام عرصه‌های پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و امروز جمهوری اسلامی ایران قدرت بی نظیر و مثال زدنی در جهان دارد.

 

وی با بیان اینکه آمریکا نمی‌خواهد کشوری قدرتمندتر از آن‌ها وجود داشته باشد، ادامه داد: برخی از کشورها 40 سال اسراییل را به رسمیت شناختند و 40 سال گوش به فرمان اسراییل بودند اما این همه بله گفتن‌ها نتیجه‌ای جز خفت برای کشورها نداشته است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان به بهانه‌ هسته‌ای انقلاب اسلامی ایران را تحریم کردند و می‌خواستند هر طور شده جلوی اقتصاد ایران را بگیرند ولی موفق نشدند.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه با لبخند زدن به دشمن چیزی قابل حل شدن نیست، اظهار کرد: هر چند مشکلات در جامعه وجود دارد اما یقین بدانیم با پیروی از ولایت فقیه و آرمان‌های امام از این گردنه‌ها با سربلندی و عزت عبور می‌کنیم.

 

وی افزود: طی چند سال اخیر و در اوج تحریم‌ها چند بیمارستان از جمله بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) در بیرجند ساخته شد و امروز نیز احداث دو مرکز درمانی در شمال شهر بیرجند نیز در دست اقدام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار