رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی:
رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی بیان کرد: جوانان دوران دفاع مقدس که امروز پیشکسوتان هستند و هشت سال جنگ را اداره کردند در آن دوران با کشورهای زیادی می جنگیدند و کد بیسیم شهید باکری 42 بود و وی گفت چون با 42 کشور دنیا می جنگیم این کد را انتخاب کردم.
کد خبر: ۷۱۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 06 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، غلامرضا حسن پور با بیان این مطلب اظهار کرد: دشمن درصدد جداکردن بازاریان از انقلاب است و به خیال خام خود نمی خواست که ما چهل سالگی انقلاب را ببینیم.

وی افزود: اخیرا در بعضی از شهرها ترورهای کوری توسط دشمنان انقلاب رخ داده است و امروز هم با تیراندازی در خرم آباد یک سرباز وظیفه را شهید کردند.

حسن پور خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به شدت عصبانی هستند و نمی داند چکار کنند لذا دست به اعمالی می زنند که هیچ ارزش نظامی و امنیتی ندارد.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان بیان کرد: دشمن از بخشی از بازاریان عصبانی است، تیرماه امسال وقتی 2 روز بازار تهران تعطیل شد بلافاصله بازاریان متوجه توطئه دشمن شده و خودشان بازار را باز و توطئه دشمن را خنثی کردند.

وی گفت: باید از استان هایی که هیچ کدام فریب دشمن را نخورده و همراهی نکردند تجلیل شود چون اگر همراهی می شد اوضاع برای بازار و اتاق های اصناف سخت می شد اما بازاریان با همه مشکلاتی که وجود داشت به مسیر کسب و کار و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دادند.

حسن پور افزود: با وجود بی مهری هایی که به اصناف و بازاریان وارد شد در صحنه دفاع از انقلاب ماندند چون این انقلاب متعلق به مردم و بازار است و وقتی به مبانی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نگاه می کنیم آنچه مشخص می شود، نخستین گروهی که به امام راحل(ره) پیوستند بازاریان بودند.

وی تصریح کرد: در سال 1398 هم باید مراقب بود چون همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند توطئه دشمن جنگ اقتصادی است و متاسفانه بعضی از مسئولان در داخل کشور هم هنوز بیدار نشدند و همچنان چشم امیدشان به اروپا، ایالات متحده آمریکا و ... است و این همه ظرفیت که در کشور وجود دارد را نمی بینند.

رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی بیان کرد: جوانان دوران دفاع مقدس که امروز پیشکسوتان هستند و هشت سال جنگ را اداره کردند در آن دوران با کشورهای زیادی می جنگیدند و کد بیسیم شهید باکری 42 بود و وی گفت چون با 42 کشور دنیا می جنگیم این کد را انتخاب کردم.

حسن پور افزود: در آن دوران با همدلی و همراهی ملت کشور به بهترین شکل اداره شد و امروز بهتر از آن دوران می توان کشور را اداره کرد با توجه به تجربه ای که در این 40 سال به دست آوردیم.

وی یادآور شد: دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه به مردم اعتماد و کار را به خود آنها واگذار کنند و خود اصناف هم می توانند با بعضی گران فروشی ها مقابل کنند هرچند گران فروشی به آن شکل وجود ندارد و فرد وقتی کالایی را گران می خرد مجبور است گران هم بفروشد و ما از دولت می خواهیم که از دخالت در امور اصناف پرهیز کنند.

حسن پور تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند که اصناف بازوی ستبر انقلاب اسلامی است و بسیج اصناف بازوی اصناف و بازاریان هستند و باید قدردان این همدلی ها باشیم.

رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور افزود: در خصوص رفع مشکلاتی که در بحث مالیات به اصناف فشار آورده یا مباحث بی رونقی بازار و توزیع ارزاق و کالاهای اساسی تلاش داریم مشکلات بازار را رفع کنیم.

وی گفت: امام راحل در سال 1361 در نخستین سخنرانی شان در جمع اصناف به دولت فرمودند که دولت باید به بازار خدمت کند و امام (ره) به مرحوم شهید محلاتی فرمودند که در بازار تهران صندوق قرض الحسنه راه بیندازید چون بازاریان برای انقلاب زحمات بسیاری کشیدند، مغازه های خود را تعطیل کردند و به زندان افتادند و امروز نوبت خدمت ما به بازار است.

برچسب ها: اصناف ، حسن پور ، دفاع مقدس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار