شهردار بیرجند تشریح کرد؛
شهردار بیرجند گفت: خرید شش دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۱۷۸ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان، افزایش بنای سالن های اجتماعات آرامستان با ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار و افزایش بنای سالن اجتماعات آقایان به مساحت ۷۵۰ متر مربع و افزایش بنای سالن اجتماعات بانوان به مساحت ۳۷۰ متر مربع از دیگر پروژه های دهه فجر است.
کد خبر: ۷۱۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 06 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمد علی جاوید در مراسم کلنگ زنی پروژه بهسازی پارک جنگلی بیرجند با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در ششمین روز از دهه فجر بیان کرد: احداث میدان و المان ورود با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان از جمله پروژه های بهره برداری شده در این روز بود.

 

وی با اشاره به کلنگ زنی پارک حاشیه کانال مهرشهر، بیان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با مساحت ۲۴ هزار متر مربع کلنگ زنی شد.

 

شهردار بیرجند با بیان اینکه هنچنین بهسازی پارک جنگلی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شد، افزود: اجرای پروژه انتقال آب برای آبیاری فضای سبز محدوده شمال شهر و منطقه مهرشهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان از دیگر طرح های ششمین روز از دهه فجر است.

 

جاوید با بیان اینکه بهسازی و احداث پیاده راه خیابان جمهوری با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان آغاز شده است، گفت: همچنین بهسازی و زیباسازی بلوار خلیل طهماسبی با هزار و ۳۰۰ متر طول و اعتبار ۲۸۷ میلیون تومان آغاز شده است.

 

 وی از افزایش ناوگان حمل و نقل درون شهری خبر داد و افزود: خرید یک دستگاه اتوبوس جدید با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از دیگر برنامه های ششمین روز از دهه فجر بود.

 

وی بیان کرد: خرید شش دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۱۷۸ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان، افزایش بنای سالن های اجتماعات آرامستان با ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار و افزایش بنای سالن اجتماعات آقایان به مساحت ۷۵۰ متر مربع و افزایش بنای سالن اجتماعات بانوان به مساحت ۳۷۰ متر مربع از دیگر پروژه های دهه فجر است.

 

وی با بیان اینکه طرح فرزان و پروژه موسی بین جعفر در ۲۵ بهمن ماه به بهره برداری می رسد، افزود: همچنین پروژه چهارشنبه بازار در اسفند ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار