میدان عروج بیرجند همزمان با ششمن روز دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرماندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی افتتاح شد.
کد خبر: ۷۱۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 06 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی روز چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد مشکل در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد اما آیین های دهه فجر امسال با شکوهتر از هر سال در حال برگزاری است.

سید مجتبی علوی مقدم با بیان این مطلب افزود: امیدوارم پرچم این حکومت الهی با دست رهبر معظم انقلاب به دست صاحب اصلی آن تحویل داده شود. 

شهردار بیرجند هم در این آیین گفت: ساخت میدان عروج بیرجند به مناسبت کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی در شورای شهر بیرجند تصویب شد که از چهار خیابان منتهی، تداعی کننده کلمه الله است.

محمد علی جاوید اظهار داشت: در این میدان 15 ستون عمودی وجود دارد که نماد خداوند و 14 معصوم است و آب نماهای موجود در این میدان هم به همین ترتیب جاگذاری شده است.

دهه فجر امسال 140 پروژه شهری و روستایی با هزینه کرد 74 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار