مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: لازمه توسعه هر کشور توجه به آموزش و پرورش آن و قرار گرفتن مسائل آموزشی و پرورشی در صدر امور اجرایی کشور است.
کد خبر: ۷۱۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 06 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمد علی واقعی در دیدار با خانواده شهید سندروس، دانش آموز شهید انقلاب در بیرجند اظهار کرد: سرمنشأ بروز ناهنجاری ها و انحرافات در جامعه، دوری از اسلام؛ معارف قرآنی و بی توجهی به خون پاک شهدا است.

 

وی؛ با بیان این مطلب که هر قدر پیوند ما با خون شهیدان قوی تر باشد، جامعه ای سالم تر داریم؛ تصریح کرد: دانش آموزان غیور و همیشه در صحنه خراسان جنوبی در طی ادوار مختلف انقلاب با دستان کوچک خود کارهای بزرگی انجام داده اند و حماسه های زیادی آفریده اند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، پخش و توزیع اعلامیه، عکس امام خمینی(ره) و اطلاع رسانی به بزرگتر ها را نمونه هایی از اقدامات دانش آموزان در دوران انقلاب و مبارزه با رژیم ستم شاهی برشمرد و تصریح کرد: دانش آموزان انقلابی پیرو خط امام پس از انقلاب نیز با تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزگ انقلاب دوم را خلق کردند.

 

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به رشادت های دانش آموزان و فرهنگیان در هشت سال دفاع مقدس؛ ابراز داشت: لازمه توسعه هر کشور توجه به آموزش و پرورش آن و قرار گرفتن مسائل آموزشی و پرورشی در صدر امور اجرایی کشور است.

 

واقعی با بیان این مطلب که شهدا تربیت یافتگان مکتب حسینی هستند؛ ادامه داد: ترویج و اشاعه مکتب شهادت ، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب در بین نسل های انقلاب تنها از عهده آموزش و پرورش بر می آید و لازمه آن انجام کار آموزشی و پرورشی تمیز کارآمد و متناسب با روحیه کودکان، نوجوانان و جوانان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار