نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی در عالم تاثیرگذار بوده و انقلاب در سطح جهان یک حیات جدیدی به اسلام داده است.
کد خبر: ۷۱۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 05 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) و قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امشب در اولین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود و برای پیاده کردن قرآن انقلاب کردیم.

 

وی گفت: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند نباید خیال کنیم که در سال 57 پیروز شدیم و همه چیز تمام شده بلکه هنوز ابتدای راه هستیم و حاکمیت الهی شکل گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: انقلاب اسلامی مقدمه‌ای برای حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است و امروز ما رسالت بزرگی در این خصوص داریم.

 

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: مادران ما همواره با قرآن انس داشتند و امروز هر چه داریم از برکات وجود پدران و مادران قرآنی است و قدر این فرصت‌ها را بدانیم.

 

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که باید 10 میلیون حافظ قرآن در جامعه داشته باشیم اما متاسفانه امروز توفیق آنچنان در این خصوص نداشتیم و کم کار کردیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در عالم تاثیرگذار بوده و انقلاب در سطح جهان یک حیات جدیدی به اسلام داده است.

 

حجت الاسلام نوفرستی اظهار کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است و باید این پرچم به دست امام زمان(عج) برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار