کارشناس هواشناسی گفت: شب گذشته دیهوک با 10 سانتیمتری برف ، بیشترین بارش برف را در استان ثبت کرد.
کد خبر: ۷۱۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ 04 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی ، زارعی با بیان این مطلب اظهار کرد: آسمان استان امروز نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد شدید همراه با کاهش زیادی  دما و بارش برف و باران و تشکیل مه پیش بینی می شود.

وی افزود: با توجه به کاهش 8 تا 12 درجه ای دما از عصر امروز  تا فردا شب ، بارش ها برای قاین ، خضری ، زیرکوه ، زهان ، درمیان ، گزیک ، سرایان ، فردوس ، بیرجند ، خوسف ، سربیشه و شوسف به صورت برف خواهد بود.

 

 زارعی با بیان اینکه بارش برف در مناطق قاین ، زیرکوه ، سرایان ، فردوس و تا حدودی بیرجند از شدت بیشتری برخوردار است، گفت: در مناطق کوهستانی و گردنه های برفگیر تشکیل مه سبب کاهش میزان دید افقی خواهد شد و بارش تگرگ در مناطق مرتفع دوراز انتظار نیست ، لازم است افراد از قرارگیری در حاشیه مسیل ها و رانندگی غیر ضرور در محورهای برفگیر استان خودداری کنند.

 

کارشناس هواشناسی استان با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل وقت فردا چهارشنبه در منطقه فعال است، افزود: هم اکنون بارش برف و باران در نهبندان ، سرایان ، فردوس ، قاین ، سربیشه ، زهان و حاجی آباد  و مه در شهرهای قاین و زهان  گزارش شد.

 

در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای یک درجه سانتیگراد سردترین و نهبندان با حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار