نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد؛
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی استانی کم جمعیت است و مدیران مجربی دارد که برای هر مشکلی باید راهکار مناسب ارائه شود و آنچه قابل اجرا است با ضمانت اجرایی مصوب شود. 
کد خبر: ۷۱۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 04 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی با بیان این مطلب اظهار کرد: همچنین عناصر اصلی موثر دیگر و افرادی که پیشنهاد دارند یا سایر کسانیکه ممکن است بعدا پیشنهاداتی داشته باشند، بتوانند به آنان مراجعه کنند. 

وی گفت: با توجه به اینکه همه می گوییم جنگ اقتصادی است، آمادگی ما برای جنگ چیست؟ گزارش دادند که برنج، گوشت و کالاهای دیگری تاکنون توزیع شده در حالی که زمان جنگ اینگونه توزیع نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بالاخره اگر این جنگ است و اگر آینده ای دارید باید بجنگید تا پیروزی، باید سامانه ای ایجاد کنید، توزیع می خواهد باشد باید توزیع عادلانه باشد، کیفیت توزیع باید به اطلاع مردم برسد و کیفیت توزیع به گونه ای باشد که هرکس به سهمی برسد.

وی با بیان اینکه مردم منتظر تصمیم صحیح مسئولان هستند گفت: اینکه بنشینیم و جلسه ای برگزار کنیم مشکلی از مردم حل نمی شود، بلکه باید آثار جلسات در جامعه و بین مردم احساس شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: خراسان جنوبی استانی کم جمعیت است و مدیران مجربی دارد که برای هر مشکلی باید راهکار مناسب ارائه شود و آنچه قابل اجرا است با ضمانت اجرایی مصوب شود. 

وی گفت: امروز ما یک جامعه باتجربه هستیم و اگر به این راحتی فریب دشمن را بخوریم که نه به نفع دنیا و نه به نفع آخرت ماست. 

امام جمعه بیرجند افزود: مشکلات اقتصادی کشور دلایل مختلف داشته که بخشی مربوط به خارج از مرز و بخشی مربوط به ندانم کاری های داخلی است و بعضی از مشکلات مربوط به جنگ های روانی است که عطش خرید را در جامعه اضافه می کند.

وی بیان کرد: تریبون ها باید به جنگ های روانی دشمنان توجه داشته باشند، اما هنگامی عطش مردم فرو می نشیند که بدانند مسئولان در یک ساز و کار منظم نسبت به وضع موجود و آینده به گونه ای کار می کنند که افق روشنی برای مردم دیده باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر همین سیاه نمایی ها باشد، توصیه ها و نصیحت ها راه به جایی نمی برد و توصیه ها وقتی تاثیر دارد که تمام ساز و کارها به صورت علمی و عملی تنظیم شده و همراه با اقدام جهادی مسئولان باشد.

وی افزود: باید از فرصت های موجود از جمله واردات دام از شرق و همچنین پایین آمدن نرخ پول با اینکه موضوع نامطلوبی است، استفاده کنیم اما شرط این است که کارها کارشناسی شده باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار