مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی تاکید کرد؛
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی گفت: امام راحل یا چهار ایمان قلبی «ایمان به خداوند، ایمان به هدف، ایمان به راه و ایمان به مردم» توانست این انقلاب را به پیروزی برساند.
کد خبر: ۷۱۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 04 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، ابراهیم سبزه کار با بیان این مطلب اظهار کرد: امروز مرزنشینان کشور یکی از بزرگترین مدافعان مرزهای کشور برای تامین امنیت هستند. 

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: سنت الهی بر این است که کسانی که دل به خدا بدهند و ایمان به خداوند داشته باشند، خداوند آنها را از تاریکی به نور هدایت می‌کند

 

وی با تاکید بر اینکه این انقلاب با راهنمایی ها و هدایت های رهبر کبیر انقلاب به پیروزی رسیده است، ادامه داد: امام راحل یا چهار ایمان قلبی «ایمان به خداوند، ایمان به هدف، ایمان به راه و ایمان به مردم» توانست این انقلاب را به پیروزی برساند.

 

حجت الاسلام سبزه کار گفت: وعده الهی بر این است که با رهبری امام راحل در چهل سال قبل، حکومت سلطنتی شاهنشاهی برچیده شود و در طول این سال ها با هدایت های مقام معظم رهبری به بهترین شکل بر توطئه ها و نقشه های دشمنان فائق آییم و امروز بتوانیم در یک روستای مرزی در امنیت و آرامش کامل؛ جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار کنیم.

 

وی به حضور مسئولان شهرستان نهبندان اعم از فرماندار، امام جمعه، بخشدار و مسئولانی از مرکز استان خراسان جنوبی در بین عشایر و روستاییان مرزنشین طبسین سفلی اشاره کرد و گفت: این مسئولان به میان مردم آمده اند تا از نزدیک پاسخگوی مشکلات آنها باشند.

 

وی یادآور شد: اگر امروز در کشور ما مشکلاتی هم وجود دارد به دشمنان این نظام و انقلاب هیچ ارتباطی ندارد و یک مشکل درون خانوادگی است که به بهترین شکل توسط مردم و مسئولان تدبیر می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بر لزوم حفظ هوشیاری و وحدت برای غلیه بر نقشه های شوم دشمنان تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار