تیمهای امدادی خراسان جنوبی از شب گذشته تا کنون به 140 نفر از افراد گرفتار در بارندگی، سیلاب و گرد و خاک امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۷۱۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 04 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: باران از شب گذشته در استان آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد که در اثر آن در 5 شهرستان زیرکوه، قاین، سرایان، بیرجند و فردوس سیلاب جاری شد و این سیلاب نیز هم اکنون در زیرکوه و سرایان ادامه دارد.

میرجلیلی با اشاره به آماده باش 73 تیم مدیریت بحران در استان افزود: از دیشب تا صبح امروز 140 نفر و 18 خودرو در سیلاب این 5 شهرستان و همچنین گرد و خاک شهرستان نهبندان گرفتار شدند که با عملکرد به موقع نیروهای امدادی متشکل از هلال احمر، اورژانش، آتش نشانی و راهداری نجات یافتند.

وی با اشاره به اینکه بارشها تا پایان هفته ادامه دارد و این بارشها در گردنه ها تبدیل به برف شده است و از فردا کاهش محسوس دما درخراسان جنوبی رخ می دهد، از مردم استان خواست از مسافرتهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت اجباری بودن سفر، تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران از دامداران و کشاورزان نیز خواست با توجه به کاهش 8 تا 12 درجه ای دما ازفردا در استان، تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت را بیاندیشند.

برچسب ها: سیلاب ، بحران ، امدادرسانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار