فرماندار مهران گفت:
فرماندار مهران گفت: در دهه مبارک فجر امسال 35 طرح عمرانی و اشتغالزایی در مهران افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۷۰۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 27 January 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛نظام ملکشاهی اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال 35 طرح عمرانی و اشتغالزایی در مهران افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

وی در خصوص این طرح ها افزود: چهار بانده کردن مسیر ایلام به مهران در سه قطعه به طول 85 کیلومتر و مسیر ترشابه با اعتبار یک هزار و 800 میلیارد ریال، افتتاح ایستگاه پرقدرت رادیویی صدا و سیما در بخش صالح آباد با اعتبار 250 میلیارد ریال از جمله پروژه های مورد بهره برداری دهه فجر این شهرستان است. 

فرماندار مهران یادآور شد: افتتاح طرح گازرسانی به سد کنجانچم، شهرک صنعتی و شهر مهران و روستاهای کلک و ماربره با اعتبار 50 میلیارد ریال و افتتاح طرح تامین برق بازارچه مرزی چنگوله با بیش از 2 میلیارد ریال از دیگر پروژه های دهه فجر مهران است.

ملکشاهی تاکید کرد: همچنین در دهه فجر امسال شبکه آبیاری و زهکشی اراضی بخش صالح آباد با اعتبار 520 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که این طرح 2 هزار و 800 هکتار از زمین های بخش صالح آباد را تامین آب می کند.

وی کلنگ زنی خانه جوان شهر مهران با اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون ریال و واگذاری 25 هکتار از اراضی منابع طبیعی برای احداث پادگان نظامی در جوار پایانه مرزی مهران با اعتبار 400 میلیارد ریال از محل اعتبارات ناجا را از دیگر طرح های دهه فجر شهرستان مهران عنوان کرد.

فرماندار مهران اضافه کرد: همچنین در دهه فجر امسال عملیات احداث شبکه فیبر نوری به طول 125 کیلومتر با 64 میلیارد ریال اعتبار و عملیات اجرایی طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری و تثبیت شن های روان در منطقه جنگلی رضاآباد با اعتبار 65 میلیارد ریال آغاز می شود./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار