مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تاکید کرد؛
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: منکر عملکرد پیشکسوتان در رشته ورزشی بوکس نیستیم، اما این ورزش علمی و تخصصی شده است.
کد خبر: ۷۰۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 15 January 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، ششمین کار گروه تخصصی بررسی ساختاری و عملکردی هیات بوکس استان خراسان جنوبی به ریاست مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان استان باحضور اعضای هیئت، داوران و ورزشکاران بوکس استان در سالن جلسات اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

 

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این جلسه اظهار کرد: در توسعه ورزش های قهرمانی کشور خراسان جنوبی جایگاه 12 را دارد، ضمن اینکه نیروی انسانی با انگیزه نقش موثری در توسعه ورزش استان است.

سرپرست با تاکید براینکه  بیشترین ضربه ای که به بوکس کشور وارد می شود تفکرات سنتی است گفت: ما منکر عملکرد پیشکسوتان نیستیم اما این ورزش علمی و تخصصی شده است.

وی خاطرنشان کرد: هیات استانی نباید سالن داری کنند و ما تمامی سالن های شهرستان بیرجند را به هیات شهرستانی واگذار کردیم تا درگیر مشکلات نشوند.

وی با تاکید براینکه بیشترین تاسیسات زیرساختی و سخت آفزاری استان در اختیار ما است اما یک سالن جلسات در اداره کل نداریم عنوان کرد: به زودی کلیه هیات ورزشی در ساختمانی مجهز استقرار خواهد یافت و هر هئیت در بیشتر نقاط شهر دفتر ایجاد کند.

وی بیان کرد: برخی از هیئت ها اسنادمالی خودشان را هنوز ارائه نداده اند و اگر هیئتی تاکنون لیست را به اداره تحویل ندهد حمایت مالی آنها قطع خواهدشد.

وی با بیان اینکه اگر چکی برای حمایت مالی صادر می شود باید گزارش نحوه هزینه کردمالی را بدهند بیان کرد:دستگاه های نظارتی این لیست ها را رصد می کنند و متاسفانه به علت عدم ارائه لیست مالی هیات به ورزش استان ضربه می زن

 

برنامه ریزی لازمه هئیت بوکس

 

علی قربانی دبیرهئیت بوکس استان خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه ضعف ورزش استان بر عدم توجه ما به ورزش از نگاه ملی است عنوان کرد: در هیئت فقط به ماندگاری ورزش بوکس استان توجه شده و تاکنون برنامه ای نبوده است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی برای اولین به مسابقات المپیاد ورزشی 10 نونهال اعزام کردیم افزود: در رده نوجوانان و جوانان تاکنون هیچ اعزامی نداشتیم اما امسال هم برای اولین بار توانستیم سهمیه ای را کسب کنیم.

 

دبیرهیئت بوکس استان گفت: برای اولین بار در استان توانستیم مربی تیم ملی را به مدت 20 روز به ورزشکاران آموزش و مستقر شد.

 

بعد از 8 سال توانستیم کارت های داوری را زنده کنیم

 

قربانی با بیان اینکه بعد از 8 سال توانستیم کارت های داوری استان را از فدراسیون بگیریم بیان کرد: عدم نیروی فعال در هیئت بوکس یکی از آسیب های ما است. او گفت: شهرستان های خوسف، فردوس،بشرویه، سربیشه و سرایان هنوز مربیانمان کارت شناسایی ندارند که نیازمند دوره رایگان مربی گیری برای ورزشکارانی که نمی توانند هزینه ای را پرداخت کنند برگزار شود.

دبیرهیئت بوکس استان از رئیس کارگروه تخصصی خواست تا داوران سطح یک استان را به دوره مربیگیری ملی اعزان کند.او گفت: 245 نفر بیمه شده در هیئت بوکس وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار