در شهرهای با جمعیت بالای ۲۰ هزار نفر؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: طرح سینما امید در شهرهای بدون سینما و با جمعیت بالای ۲۰ هزار نفر اجرا می‌شود و این طرح در برخی از شهرستان های استان از جمله شهرستان سرایان می تواند اجرا شود.
کد خبر: ۷۰۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 15 January 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، ناصرنبی زاده عصر امروزدر دیدار با اعضاء شورای شهر شهرستان سرایان اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و استفاده از ظرفیت هنرمندان را ضروری خواند واظهار داشت:مهمترین عامل برای توسعه و پیشرفت شهرستان هم افزایی، وحدت و یکدلی است.

 

وی به وضعیت زیر ساختی از جمله مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان  اشاره کرد وگفت: هیچ تبعیضی در بین شهرستان های استان قائل نبوده و سعی شده با انعقاد تفاهم نامه هایی نگاه ویژه ای به هر شهرستان داشته باشیم چرا که این امر سبب توسعه فرهنگ و هنر منطقه می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی با ابراز خرسندی از دغدغه شورای شهر شهرستان در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری اظهار داشت: در همه شهرستان ها، اعتبار مجتمع ها از محل اعتبارات فرمانداری ها تامین می شود و به محض تکمیل، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، به تجهیز کامل این اماکن می پردازد.

 

نبی زاده به مشکلات سینما در شهرستان سرایان اشاره کرد و گفت: طرح سینما امید در شهرهای بدون سینما و با جمعیت بالای 20 هزارنفر اجرا می‌شود و در این طرح در برخی ازشهرستان های استان منجمله شهرستان سرایان می تواند سبب حل مشکلات مال شود.

 

وی بیان کرد: طرح سینما امید با سازه سبک در بوستان‌های مرکزی شهرهای مورد نظردر زمینی به مساحت یک هزارمتر مربع احداث و در مدت سه ماه بعد از تحویل زمین و تهیه نقشه به بهره‌برداری می‌رسد.

 

بیشتر بخوانید

 

برنامه‌های سینمایی سیما؛ از گمانه‌زنی‌ها برای حضور جیرانی در شبکه یک تا احتمال ورود فراستی به "هفت"

 

سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر 37 اعلام شد

 

جزئیات اکران فیلم‌های سینمایی جشنواره تجسمی فجر مشخص شد

 

وی تصریح کرد: شهرداری‌ها یکی از ارکان اصلی تضمین کننده اجرای این طرح محسوب می‌شوند و همکاری و همدلی آن مجموعه با متولیان امر از جمله تأمین زمین ضروری است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی با تقدیر از مهدی خوشکام برای قبول مسئولیت جدید رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با تاکید بر اینکه باید بتوانیم ظرفیت های جدیدی را در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان بگشاییم، گفت: بدون شک افرادی که با هنرمندان مرتبط هستند خود باید اهل خرد و اندیشه باشند چرا که بخشی از کارهای اداری هنرمندان را انجام می دهند.

 

در این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر شهرستان سرایان نیز هم بر همکاری در خصوص مسائل فرهنگی و هنری تاکید نموده و اعلام آمادگی کردند در جهت رفع کاستی های فرهنگی و ایجاد بستری مناسب برای فعالت های فرهنگی و هنری در سطح شهر  و شناسایی ظرفیت های فرهنگی شهر گام های سازنده ای بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار