نماینده مردم بیرجند با بیان اینکه حل مشکلات مردم  موجب خشنودی خداوند می شود افزود: اگر مشکلات مردم  برای ما  مسولین مهم نباشد عبادات ما  خیلی مورد قبول خداوند قرار نمی گیرد .
کد خبر: ۷۰۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 15 January 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی  ،حجت الاسلام باقر عبادی نماینده مردم بیرجند خوسف و درمیان در برنامه «میز خدمت » که به منظور بررسی مشکلات ساکنین محله کارگران با حضور جمعی از مسولین استانی برگزار شد گفت:  هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست .

 

وی با بیان اینکه حل مشکلات مردم  موجب خشنودی خداوند می شود افزود: اگر مشکلات مردم  برای ما  مسولین مهم نباشد عبادات ما  خیلی مورد قبول خداوند قرار نمی گیرد .

 

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه مردم در شرایط بسیار سختی هستند  ادامه داد: با صبر و مقاومت می توان این تحریم هارا شکست داد زیرا این انقلاب صاحب دارد و پرچم ان به دست امام زمان خواهد رسید .

 

نماینده مردم بیرجند خوسف و درمیان اظهار کرد: این انقلاب، انقلاب خدایی است و صاحبش خداست ،چهل سال خواستند عزت و شرافت مارا بگیرند ولی هرگز نتوانستد و نخواهند شد.

 

وی   نبود  یک مرکز درمانی و همچنین کمبود فضای ورزشی و سالن ورزشی را از جمله مشکلات اصلی شمال شهر دانست.

 

در این مراسم دکترزنگویی رئیس مرکز بهداشت شهرستان بیرجندگفت: در بحث خدمات  و بهداشت از ساعت 16 تا 22  متخصص  در مرکز در مانی مجاور مسجد امام هادی حضور دارند و مردم می توانند به این مرکز مراجعه کنند.

 

گروهی از مردم که در این مراسم شرکت کرده بودند از مسولین خواستند تا به پارک کارگران 26 که پاتوقی برای معتادان شده رسیدگی کنند.

 

همچنین برای جلوگیری از تصادفات در تقاطع بلوار مسافر و رجایی بلوار مرگ نام گرفته زیرا تصادفات بسیار زیاد شده باید برنامه های لازم اجرایی شود.

 

مردم  همچنین به زمین های بدون سند اشاره کردند و فرماندار در پاسخ به این مشکل گفت:  راه و شهرسازی برای اراضی ای که هنوز سند ندارند باید در بخش شمال شهر بخشی اموال در اختیار دولت بوده همین الان هم مشکلاتی این ها ناچارند که شهرداری انها را به را و شهرسازی بروند و در اخر بعد از اینکه مشکلات قانونی ان حل شد ملک به خود ان ها واگذار می شود .

 

حجت الاسلام عبادی در زمینه احداث راه آهن گفت: پیگیری های زیادی از سمت  وزارت راه شده است تا این پروه  کلنگ زنی شود ولی اعطاء ۱۶ میلیارد تومان بودجه برای احداث راه اهن کافی نیست .

 

 

 

ضیایی مدیر آموزش و پرورش بیرجند در پاسخ گویی به مشکلات مردم این محله گفت: در شمال شهر با کمبود  مدارس مواجه هستیم و با پیگیری  های انجام شده ۳۹ کلاس درس  ایجاد و ۵۹ تا کلاس دیگر با  ده میلیار تومن به ان اختصاص یافته است و امیدوارم با کمک مسئولین بتوانیم مشکلات کلاس های درس را برطرف کنیم .

 

 

 

فرماندار با اشاره به اینکه مشکل اشتغال مشکلی است که برای همه جامعه ماست  افزود: ما پیشنهادی که داریم و مجموعه اقتصادی داریم طرح اشتغال پایدار روستاییان و عشایر بود  که در این خصوص ۱۵۰ میلیار تومان بودجه اختصاص داده شده  پست بانک و توسعه تعاون تقریبا ۸۰۰ تا ۸۵۰ نفر اشتغال خواهند داشت با اعتباراتی که در اختیار دارند .

 

 

 

فرماندار در پایان گفت: کسانی که حرفه و هنری دارند شهرداری برای افرادی که  بتوانند برای دو نفر حداقل شغل ایجاد کنند  وامی تا سقف ۲۰ میلیون تومان در حیطه خود اشتغالی می دهد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار