حسن عزیزی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از محل اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری جهاد کشاورزی با ۲۹۷ طرح مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان و ایجاد ۱۰۲۲ فرصت شغلی و میراث فرهنگی و صنایع دستی استان با ۱۳۷۲ طرح با مبلغ ۳۲ میلیارد تومان و ۲۱۷۱ فرصت شغلی بیشترین جذب اعتبار در بین دستگاه‌های اجًرایی استان داشته اند .
کد خبر: ۶۹۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 16 December 2018

حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: تاکنون از محل اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری ۲۰۰ میلیارد تومان به میزان ۱۱۴ درصد سهمیه ابلاغی برای ۱۹۷۱ طرح با پیش بینی ۴۰۲۰ فرصت شغلی در استان کرمانشاه جذب شده است .

وی خاطر نشان کرد:در خصوص اعتبارات ویژه مناطق زلزله زده استان ۱۰۵۴۵ طرح اقتصادی ۵۶ درصد از اعتبارات ویژه مناطق زلزله زده با مبلغ ۱۶۸ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار داشت:پیش بینی ۱۱۴۴۴ فرصت شغلی جذب شده که شهرستان‌های سرپل ذهاب با مبلغ ۸۵ میلیارد تومان با ۴۲۵۲ فرصت شغلی و شهرستان ثلاث باباجانی با ۲۵ میلیارد تومان با ۱۹۵۶ فرصت شغلی و گیلانغرب با ۱۱ میلیارد تومان با ۱۴۹۸ فرصت شغلی بیشترین جذب اعتبارات ویژه مناطق زلزله استان را داشته اند .

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار