کد خبر: ۶۸۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 10 December 2018

تابناک / مدیرعامل هلال احمر گیلان با بیان اینکه در هشت ماه گذشته هزار و 227 ماموریت امدادی از سوی این جمعیت انجام گرفته، گفت: در این ماموریت ها، 9 هزار و 200 خدمات امدادی انجام و حدود یک هزار و 200 نفر در حوادث نجات یافته اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی ولی پور عصر یکشنبه در همایش نکوداشت روز جهانی داوطلبان در رشت افزود: یک هزار و 633تیم عملیات با بیش از پنج هزار و 600 نفر از نجاتگران در عملیات ها حضور داشتند.
وی اظهار داشت: در این مدت، با مشارکت 36 سازمان مردم نهاد و دو هزار و 600 خیر، به بیش از 22 هزار نفر خدمات حمایتی، معیشتی و دارویی به مبلغ چهار میلیارد و 700 میلیون ریال ارائه شد.
ولی پور با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی عمومی، همگانی و تخصصی و اهمیت فراگیری این آموزش ها خاطر نشان کرد: برگزاری این دوره های آموزشی برای داوطلبان، امدادگران و عموم مردم از برنامه های جمعیت هلال احمر استان گیلان است.
وی با قدردانی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان داشت: حدود 20 هزار نفر از خانواده این جمعیت با نیات خیرخواهانه همواره در سختی ها برای امداد و نجات و درمان رایگان آسیب دیدگان، داوطلبانه یاریگر ما هستند.
در همایش نکوداشت روز جهانی داوطلبان ، کارت و لباس داوطلبی به استاندار گیلان اهدا شد و جمعی از داوطلبان ، نجاتگران و خیرین جمعیت هلال احمر استان تجلیل شدند.
14 آذر مصادف با پنجم دسامبر روز جهانی داوطلب بود.
داوطلبان جوامع تاب آور می سازند، شعار امسال روز جهانی داوطلب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار