در نشست معاون عمرانی استاندار با مدیران عامل بانکهای استان که در محل فرمانداری آبدانان برگزار شد ، بازپرداخت وامهای زلزله زدگان برای دو سال تمدید شد.
کد خبر: ۶۸۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵ 09 December 2018

در نشست معاون عمرانی استاندار با مدیران عامل بانکهای استان که در محل فرمانداری آبدانان برگزار شد ، بازپرداخت وامهای زلزله زدگان برای دو سال امهال شد.

به گزارش تابناک ایلام ؛معاون عمرانی استاندار در این جلسه گفت با توجه به شرایط اقتصادی کشور و در راستای حمایت از مردم منطقه با رایزنیهای متعدد موفق به اخذ موافقت دولت در امهال وامهای زلزله به مدت ۲ سال شدیم.

احمد کرمی بیان داشت بر اساس بند ۳ قانون تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله تسهیلات دریافتی ساخت و تعمیر منازل به مدت دو سال تمدید گردید.

وی خاطرنشان کرد در زلزله سال ۹۳ حدود ۵ هزار واحد احداثی و بالغ بر ۱۸ هزار واحد تعمیرات با مشارکت مردم و از طریق تسهیلات دولت انجام که در نوع بی نظیر و از استحکام بالایی برخوردارند.

معاون عمرانی استاندار این قانون را شامل همه دریافت کنندگان تسهیلات عنوان و تصریح کرد: متقاضیان تا پایان سال فرصت دارند به شعب بانکها مراجعه و فرم استمهال وامهای خود را تکمیل نمایند.

وی لازم الاجرا بودن این قانون را منوطه به مراجعه به بانک و تمدید آن دانست و تاکید کرد پایان سال جاری آخرین مهلت برای تعین تکلیف بوده و دیگر تمدید نخواهد شد.

خبرنگار ؛بهروز مردانی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار