امام‌جمعه ابرکوه:
امام‌جمعه ابرکوه گفت: آمریکا می‌خواهد به خیال خود با تحریم نفتی در 13 آبان انتقام ضربه سنگین سال 57 را بگیرد، اما زهی خیال باطل که استکبارستیزی مردم ایران تعطیل‌بردار نیست.
کد خبر: ۶۷۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ 03 November 2018

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ضمن اشاره به جمعیت عظیم دوستداران ولایت در راهپیمایی عظیم اربعین، اظهار کرد: حرکت سیل خروشان امت اسلام از 60 کشور جهان به سمت کربلا، با شعار «لبیک یا حسین» جلوه عینی اقتدار و عزم الهی منتظران ظهور را به نمایش گذاشت.

حسینی اذعان کرد: مردم مسلمان عراق هم ‌آغوش خود را صمیمانه بر روی زوار حسین (ع) گشوده و با تمام وجود از میهمانان پذیرایی کردند. آنان تجلی معیارهای اخلاقی جامعه اسلامی و ایمانی را به نمایش گذاشته و برای مراسم باشکوه و امن زیارت اربعین سنگ تمام گذاشتند.

امام‌جمعه ابرکوه در ادامه به گرفتن رأی اعتماد توسط 4 وزیر اشاره کرد و افزود: این رأی اعتماد وزرا که هرکدام به‌نوعی با حوزه اقتصاد کشور سروکار دارند، حرکتی امیدآفرین برای ملت ایران به شمار می‌رود که بتوانند جهت حل مشکلات اقتصادی اعمال تدبیر و سامان دادن به وضع اقتصاد بیمار کشور، رنج زندگی مردم را التیام بخشند.

وی سپس به یوم‌الله 13 آبان اشاره کرد و گفت: سیزده آبان روز تجلی فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران در پاسخ به دشمنی‌ها و خصومت‌های مستمر دولت مستکبر آمریکا بویژه در جنگ تمام‌عیار اقتصادی است.

خطیب جمعه ابرکوه تصریح کرد: ملت ایران قبل و بعد از انقلاب تاکنون از این روبه مکاره و عقرب جراره جز رنج و آسیب ندیده و اکنون نیز با جنگ اقتصادی و روانی می‌خواهد ملت را از پا درآورد.

حسینی اضافه کرد: آمریکا در 13 آبان از ملت ایران سیلی بزرگی خورده و می‌خواهد در چنین روزی با تحریم نفتی، انتقام بگیرد؛ اما این خیالی خام بیش نبوده و مردم ایران هرگز مرعوب این شیطنت‌ها نخواهد شد و بار دیگر سیلی محکم‌تری را به‌صورت ترامپ می‌زنند و قدرتمندتر از گذشته، دسیسه‌ها را ناکام می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه، ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، عنوان کرد: همگی اطمینان داریم که جوانان و نوجوانان، میراث داران انقلاب بوده و از دستاوردهای مقاومت چهل‌ساله ملت ایران را در برابر فشارها و تهدیدهای آمریکا قدرتمندانه محافظت می‌کنند.

وی ادامه داد: نسل چهارم انقلاب نیز همانند نسل اول و بلکه جسورتر و آگاهانه‌تر در میدان هستند تا با ایجاد نفرت جهانی، فریاد مرگ بر آمریکا را در جهان طنین‌افکن کنند.

امام‌جمعه ابرکوه خطاب به کسانی که هنوز خواب آمریکا را می‌بینند، گفت: از این خواب خرگوشی بیدار شوید؛ زیرا استکبارستیزی ملت ایران تعطیل‌بردار نیست و امروز که آمریکا لبه پرتگاه است ستاره بخت بی‌فروغ ترامپ و دولتش با حماسه جبهه مقاومت افول خواهد کرد.

حسینی به کشتار عزاداران بی‌گناه نیجریه در اربعین حسینی توسط نوچه‌های جیره‌خوار آمریکا اشاره کرد و تأکید کرد: از دولت و خصوصاً وزارت خارجه مجدانه می‌خواهیم دعاوی حقوقی مردم مظلوم نیجریه را به مراکز بین‌المللی، قضائی و سیاسی اعلام کرده و در برابر این جنایت هولناک بی‌تفاوت نباشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار