فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا گفت:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا گفت:امسال مراسم 13آبان را با توجه به دشمنی علنی دشمنان انقلاب باید پرشور تر و باشکوه تر برگزار کنیم.
کد خبر: ۶۷۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰ 03 November 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، سرهنگ علی ستوده نیا در نشست رسانه ای خود که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در ساختمان فرماندهی بسیج دنا برگزار شد اظهار کرد: با توجه به خروج آمریکا از معاهدات بین المللی و عهد شکنی و تحریم ملت ایران مراسم 13 آبان امسال را باید جدی تر و محکم تر برگزار کرد چرا که دشمنان انقلاب دشمنی خود را علنی کرده اند و در صورت سستی و ضعف ما در مسر اهداف خود موفق خواهند شد.

13 آبان امسال باشکوه تر از هر سال خواهد بود / دشمنان گمان می کنند می توانند اما در برابر اراده مردم ایران ذلیل هستند / اجرای ۴۲ برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان دنا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا به نقش رسانه ها در جامعه کنونی اشاره کرد و گفت:در جامعه ای که رسانه ای نباشد قطعاً مردم از امورات و اتفاقات بی اطلاع خواهند بود و یقیناً فعالیت خبرنگاران موجب پویایی و نشاط جامعه است و جامعه‌ای که در آن خبرنگاران خاموش باشند جامعه‌ای مرده است.

وی بیان کرد:دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران گمان میبرند میتوانند با نفوذ در میان احاد ملت رخنه ایجاد کنند.امسال دانش آموزان شهرستان دنا همگام و همراه با کل کشور به صورت منسجم و متحد کنار هم خواهند ایستاد و این اتفاق زیبا را به درستی و زیبایی رقم خواهند زد و تجربه نشان داده است که هر گاه اراده ما آهنین تر و محکتر شود ،استکبار مجبور به کوتاه آمدن در برابر ما و اراده هایمان شده است.


سرهنگ ستوده نیا  به تدابیر و برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان دنا اشاره کرد و گفت:۴۲ برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در سطح شهرستان دنا و در دو حوزه مرکزی و پاتاوه با همکاری مردم و تعدادی از ادارات دیگر برگزار خواهد شد.

ستوده نیا افزود: غبار روبی گلزار شهدا دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری اردوهای جهادی و برپایی نمایشگاه فرهنگی، برگزاری۱۱نشست بصیرتی، شرکت در نماز جمعه های دو شهر سی سخت و پاتاوه و دیدار با ائمه جمعه هر دو شهر و پیوند مدرسه ومسجد از برنامه هایی است که در هفته بسیج در شهرستان دنا برگزار می شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار