مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه از برگزاری یادواره سراسری شهید محمد حسین ذوالفقاری و زینب کمایی و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 01 November 2018

به گزارش تابناک به نقل ازمحمدرسول اکبری با تشریح برنامه های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان کرمانشاه اظهار داشت: دیدار دانش‌آموزان با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و ائمه جماعات ، برگزاری اجرای مراسم پدافند غیرعامل درسطح مدارس استان از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: یادواره سراسری شهید محمد حسین ذوالفقاری و زینب کمایی و ۳۶ هزار دانش آموز شهید در کنار برگزاری نشست‌های بصیرتی و تشکیلاتی به عنوان رهبران کوچک از دیگر برنامه‌ها است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه گفت: از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته برگزاری جلسات هم‌اندیشی با نخبگان علمی، هنری و ورزشی در جمع فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) ، استاندار کرمانشاه و فرمانداران است.

وی از برگزاری نمایشگاهی ویژه در روز ۱۳ آبان در مسیر راه‌پیمایی این روز برای دانش‌آموزان ابتدایی خبر داد و بیان کرد: همچنین با توجه به تقارن این ایام با ایام اربعین هیئت‌های دانش آموزی در سطح مدارس، پایگاه و مساجد تشکیل شده است.

اکبری از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در سطح مدارس خبر داد و گفت: در این هفته کارگاه‌های آموزشی به منظور بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان توسط یادگاران هشت سال دفاع مقدس هم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه درصدد فراهم کردن مقدمات راهپیمای یوم الله ۱۳ آبان هستیم، تصریح کرد: این راهپیمایی روز ۱۳ آبان راس ساعت ۹:۳۰ دقیقه از چهارراه مدرس به سمت مسجد جامع برگزار می شود.

به گفته مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه، ۸۰ درصد دانش‌آموزان استان عضو بسیج هستند و از خدمات ویژه بسیجیان در عرصه‌های آموزشی، علمی، فرهنگی، ورزشی استفاده می‌کنند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار