فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم با اشاره به نقش مهم دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت : دانش آموزان شهدا را الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۶۷۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ 01 November 2018

 سرهنگ حسین آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در دیدار با خانواده شهدای دانش آموز در خاتم گفت : دانش آموزان انقلابی در طول دوران انقلاب اسلامی حماسه‌های بزرگی را خلق کردند که نمونه بارز آن دانش آموز بسیجی ١٣ساله انقلاب ، شهید حسین فهمیده، بود که الگوی همه دانش آموزان کشور است.

سرهنگ آزادی افزود: جوانان و نوجوانان دانش آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده‌ای داشته و با طلایه داری در جبهه و در دوران جنگ تحمیلی دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی ادا نمودند.

وی ادامه داد : حضور حماسی دانش آموزان در سال‌های جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نه تنها موجب گرمی و موفقیت جبهه شد بلکه شور و نشاط ویژه‌ای در داخل مدارس به وجود آمد و درمدت کوتاهی تبدیل به گسترده‌ترین تشکل دانش آموزی کشور شد.

سرهنگ آزادی نژاد یکی از مهمترین خصوصیتی که دانش آموزان بسیجی باید داشته باشند اخلاق نیکو و منحصر به فرد دانست و گفت : شهدا در همه زمینه ها اخلاق عالی داشتند و دانش آموزان باید شهدا را الگو خود قرار دهند.

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم، رئیس آموزش و پرورش ورئیس بنیاد شهید امور ایثارگران و جمعی از مسئولان این شهرستان با خانواده ی شهید دانش آموز پور عطاییان و شهید بهمنی دیدار کردند.

درپایان این دیدار از سوی مسئولان این شهرستان خانواده شهدای دانش آموز تجلیل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار