فراز بام کهگیلویه(دهدشت) در حالی گام اول را با برد شیرین آغاز کرد که در این دیدار بازی بسیار مقتدرانه فراز بام ،حضور چشمگیر مردمی ، مدیران دهدشتی و عدل هاشمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از نکات برجسته این دیدار بود.
کد خبر: ۶۶۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ 12 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / ورزشی هفته اول مسابقات لیگ برتر هندبال با دیدار تیم های فراز بام خائیز دهدشت و نیروی زمینی کازرون به میزبانی فرازبام در سالن اختصاصی هندبال دهدشت برگزار شد.
 این دیدار که به نوعی فینال زودرس مسابقات بود با حضور پرشور مردم خونگرم دهدشت وعلاقه مندان به ورزش برگزار شد که تیم فرازبام باشروعی طوفانی در ۸ دقیقه اول بازی با ۵ گل از حریف خود پیش افتاد.

کازرونی ها رفته رفته اختلاف را تا دقیقه ۱۳ به دوگل رساندند ولی فرازبام با تشویق بی امان هوادران خود در حال حمله وثبت امتیاز جدید بودند ولی نیروی زمینی بااندک حمایت هوادران هم عقب ننشست وپایاپای فرازبام حرکت کرد.

این بازی تماشاگر پسند که بصورت زنده ازشبکه دنا پخش شد درنیمه اول با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ وبااختلاف ۲ گل به سود فرازبام به پایان رسید.

نیمه دوم مسابقه در حالی آغاز شد که فرازبامی ها برای برتری ونیروی زمینی برای جبران امتیازات عقب افتاده به بازی آمده بودند.

در ۴ دقیقه ابتدایی نیمه دوم نماینده دهدشت اختلاف را به ۴ امتیاز رساند و باروحیه مضاعف تری به رقابت پرداخت.

بازی نزدیک دوتیم تا نیمی از وقت دوم اختلاف پنج گل درحال جریان بود و با هرگل فرازبامی ها به پیروزی دراین دیدار حساس نزدیک می شدند.

هرچه بازی به دقایق پایانی می رسید فرازبام اختلاف خودرا بیشتر وبیشتر می کرد بطوریکه تا دقیقه ۲۳ اختلاف به ۹ گل رسید وتماشاگران هم با تشویق خود نماینده شایسته ورزش شهر دهدشت را همراهی می کردند.

تشویق های مدیران واصحاب رسانه همراه وپایاپای مردم ازنکات قابل توجه این دیدار بود که با هرگلی سراز پا نمی شناختند وفارغ از هرمحدودیتی به تشویق تیم شهر خود می پرداختند.

این بازی در پایان بانتیجه ۳۰ بر۲۴ به سود تیم فرازبام خائیز به پایان رسید تا فرازبام گام اول خود را در مقابل یکی از قدرت های هندبال کشور محکم بردارد.

در این بازی نماینده کهگیلویه، شهردار، اعضای شورا شهر، روسای ادارات ارشاد اسلامی ،برق، ثبت اسناد، دانشگاه پیام نور، میراث فرهنگی،پست، سازمان تبلیغات، ورزش وجوانان، معاون جهاد، کارکنان زندان دهدشت ،تنی از چند مسولان وکارکنان ادارات شهرستان واصحاب رسانه حضور داشتند.

براساس این گزارش درابتدای این مسابقه از خانواده شهید دیورخش اولین شهید هندبالی تجلیل شد وهمچنین به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان دربین دونیمه به قید قرعه جوایزی اهداشد.
لازم به ذکر است در اولین بازی این مسابقات دیروز نفت وگاز گچساران مدعی قهرمانی وقهرمان دور گذشته دراولین گام نتیجه رابه حریف خود واگذار کرد./عصر زاگرس

گزارش وعکس:خلیل مهرجو
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار