فرمانده انتظامی مهریز برنامه‌های هفته ناجا در این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۶۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 03 October 2018

سرهنگ علیرضا خدایی فرمانده انتظامی مهریز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۳۱۳ شهید مهریز و ۱۴ هزار شهید گمنام ناجا اظهار داشت: شعار امسال نیروی انتظامی، پلیس مقتدر و امین برای مردم است.

سرهنگ خدایی با اشاره به مقارن شدن شروع هفته ناجا با نماز جمعه و در روز جمعه عنوان کرد: سعی بر این است که در اولین روز نیروی انتظامی اذان و قرآن در میعاد گاه نماز جمعه توسط نیرو‌های انتظامی مهریز انجام شود.

وی تصریح کرد: برگزاری صبحگاه عمومی با حضور اعضای شورای تامین، جانبازان و خانواده شهدا، برگزاری میز خدمت با ارئه خدمات مشاوره حقوقی، وظیفه عمومی، روانشناسی و مشاوره خانواده، غبار روبی و عطر افشانی قبور و گلزار شهدا، سخنرانی در مساجد توسط نیرو‌های توانای ناجا با هدف اطلاع رسانی و بالا بردن سطح آگاهی مردم، برپایی جلسات پرسش و پاسخ در مساجد، برگزاری همایش کوهنوردی با حضور خانواده‌های نیروی ناجا و ... از برامه هفته ناجا در شهرستان مهریز است.

فرمانده انتظامی مهریز ادامه داد: همچنین به منظور بصیرت افزایی بین دانش آموزان، کارشناسان ویژه در مدارس حضور پیدا می‌کنند و آموزش‌های لازم را به دانش آموزان خواهند داد.

سرهنگ خدایی نظم را پایه امنیت دانست و گفت: باید فرهنگی سازی و آگاه سازی در همه موارد بخصوص در امر ترافیک و فضای مجازی در میان مردم انجام شود.

وی در پایان چند توصیه به شهروندان کرد: برای ایجاد امنیت نظم را رعایت کنند، آموزش‌های لازم راجهت بالا بردن سطح سواد رسانه‌ای به جوانان داده شود همچنین افراد در حفظ امنیت مال خود کوشا باشند.

شایان بذکر است شهرستان مهریز۱۴ شهید نیروی انتظامی را تقدیم انقلاب کرده است که در حال حاضر هشت خانواده شهید در مهریز ساکن هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار