سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان خوسف:
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان خوسف از برگزاری سه دوره آموزشی بیماری های مشترک بین انسان و دام برای مددجویان کمیته امداد خبر داد.
کد خبر: ۶۶۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ 02 October 2018

به گزارش تابناک از خراسان جنوبی:دکتر ابوذر اکبری سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان خوسف گفت: به منظور آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درخصوص بیماری‌های مشترک انسان و دام و مقابله با هرگونه خسارت احتمالی و ارتقاء سلامت جامعه کلاس آموزشی توسط شبکه دامپزشکی شهرستان با همکاری کمیته امداد در سه روستای خور، نوغاب و سروباد برگزار گردید.

برگزاری سه دوره آموزشی بیماری‌های مشترک بین انسان دام با همکاری کمیته امداد

اکبری ضمن تاکید بر اهمیت بحث آموزش در پیشگیری از بیماری های مشترک، بیان داشت: برگزاری چنین دوره‌های آموزشی و انتقال آگاهی‌های لازم به تولید کنندگان و مصرف کنندگان سهم به سزایی در کنترل و مبارزه با این گونه بیماری‌ها خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این کلاس به پرسشهای دامداران توسط کارشناس شبکه دامپزشکی پاسخ داده شد و همچنین بروشور آموزشی بین شرکت کننده گان توزیع گردید.

در این دوره‌های آموزشی که بیش از یک‌صد نفر از بهره برداران حضور داشتند، فراگیران با موضوعاتی از قبیل آشنایی با بیماری‌های تب مالت و کریمه کنگو ، هاری ،شاربن و روش‌های انتقال ،کنترل و شیوع بیماری آشنا شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار