استاندار خراسان جنوبی خبرداد:
استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر ایجاد روحیه امید در بین جوانان گفت: هنرمندی دستگاه‌های اجرایی در ایجاد فضای اعتماد سازی است.
کد خبر: ۶۶۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 01 October 2018

به گزارش تابناک از خراسان جنوبی: محمد مهدی مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی یکشنبه شب در ستاد سامان‌دهی امور جوانان خراسان‌جنوبی گفت: در شرایطی که به دلایل عدیده روحیه یأس و ناامیدی و نشر مسائل منفی ذهن جوان را انباشته کرده ایجاد نشاط و شادمانی یک مؤلفه مهم است.

هنرمندی دستگاه‌های اجرایی در ایجاد فضای اعتماد سازی است

وی با اشاره به فعالیت ۹۶ گروه معاند ضد انقلاب و مردم ایران افزود: هدف همه این گروه‌های معاند آسیب رساندن به جوانان از ابعاد مختلف و تجزیه ایران اسلامی است و شناخت توطئه های آنان نیز حائز اهمیت است.

مروج الشریعه با بیان اینکه ذهن جوان را باید از امید و نشاط پر کنیم، ادامه داد: نباید اینگونه تصور شود که وقتی سخن از مراسم جشن به میان می‌آید مقصود برگزاری برنامه‌های متضاد با فرهنگ بومی و دینی ما است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از مواردی که باعث ایجاد امید در بین جوانان می‌شود اطلاع آنان از فعالیت‌هایی است که دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در حوزه جوانان انجام می‌دهند و از این جهت اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی باید یک کانال به نام دبیرخانه یا ستاد ساماندهی امور جوانان ایجاد کرده و اقدامات و فعالیت‌های این حوزه توسط دستگاه‌های اجرایی اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه نباید چشم خود را به روی واقعیت ها ببندیم و از طرف دیگر نباید سیاه نمایی نیز کنیم، گفت: پاکی دل جوان موجب می‌شود که گاه با یک نشست صمیمی اعتماد او به جامعه برگردد.

مروج الشریعه گفت: نباید این تصور را داشته باشیم که همه حرف‌هایی که یک جوان می زند از روی عناد و یا تحت تأثیر شبکه های مجازی است بلکه او خواسته‌های به حقی دارد که باید توسط مدیران و مسئولان شنیده شود.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار مهم و تأثیرگذار در حوزه جوانان راه اندازی تالارهای گفت و گو در دانشگاه های مختلف خراسان جنوبی است چرا که از جهات مختلف زمینه رشد جوان دانشجو را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه هنرمندی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در ایجاد فضای اعتماد سازی است، اظهار کرد: چقدر جوانانی را که با علاقه در گروه‌های جهادی شرکت می‌کنند پاس داشته شده اند در حالی که این قشر از جوانان می‌توانند در جامعه بسیار نقش آفرین و تأثیرگذار باشند.
مروج الشریعه یادآور شد: سیره و سنت معصومین بر این بوده است که حتی سخنان مخالفان و منتقدان را بشنوند از این رو چه اشکالی دارد که جوانان در تشکل‌های مناسبی گردآوری شد و همه بحث های مد نظر خود را مطرح کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار