امام جمعه موقت اهواز:
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌زاده با اشاره به جنگ اقتصادی به راه افتاده از سوی دشمن بر عليه ملت ایران، تصریح کرد: رئیس جمهور اعلام کرد که باید در این برهه با کار و تلاش شبانه‌روزی به مقابله با این جنگ اقتصادی بپردازیم، آیا این انجام شده؟ جنگ اقتصادی نباید فقط بر دوش مردم باشد باید در درجه اول این جنگ اقتصادی متوجه مسوولان باشد.
کد خبر: ۶۵۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ 21 September 2018

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی (ره)، اظهار کرد: محرم و صفر فرصت خوبی برای شیعه جهت بیان معارف اسلامی است.

به گزارش"تابناک" وی افزود: مبلغان و مرثیه سرایان در مراسم‌های عزاداری باید مردم را به وظایف فردی، خانوادگی و اجتماعی آشنا کنند.

امام جمعه موقت اهواز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: جنگ تحمیلی یکی از توطئه‌های استکبار جهانی بود؛ آمریکا در ابتدا وارد جنگ نشد و به صدام برای حمله چراغ سبز نشان داد.

وی افزود: تحلیل آن‌ها این بود که انقلاب نوپای اسلامی قدرت زیادی ندارد و خوزستان و پایتخت به سرعت سقوط می‌کنند؛ این تحلیل از بعد مادی درست بود اما فکرش را نمی‌کردند که با مقاومت مردم و نیروهای مسلح مواجه شوند.

حسن زاده بیان کرد: دفاع مردمی از خرمشهر یکی از نقاط حماسی و پرافتخار ما در دوران دفاع مقدس است؛ دوران هشت ساله به فرموده رهبر انقلاب یک گنجینه تمام نشدنی است.

وی عنوان کرد: دشمن جنگ رسانه‌ای و اقتصادی را به راه انداخته است؛ جنگ اقتصادی نباید تنها بر دوش مردم باشد و در درجه نخست باید متوجه مسؤولان باشد؛ از رئیس‌جمهور انتظار داریم که در این خصوص گزارش دهد؛ مردم باید ببینند که مسؤولان در این راستا تلاش می‌کنند.

وی ریشه شایعات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی در رابطه با زوار عراقی را جنگ رسانه‌‌ای دشمن دانست و بیان کرد: راه حل مقابله با این جنگ، هوشیاری، آگاهی و بصیرت است.

امام جمعه موقت اهواز از اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خواستار حمایت و تقویت کانون‌های فرهنگی مساجد شد و گفت: این کانون‌ها مدتی خوب بودند اما ضعیف شده‌اند که باید حمایت شوند.

وی با اشاره به آغاز سال نو تحصیلی، اظهار کرد: معلمان با کمترین امکانات و حقوق، بیشترین کار و فداکاری را انجام می‌دهند؛ معلمان به روستاها و دوردست‌ترین نقاط نیز می‌روند تا نگذارند کسانی که خواهان رشد علمی هستند، بی‌نصیب بمانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار