فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت:درهفته دفاع مقدس رژه یگان‌های نیرو‌های مسلح در ۳۱ شهریور ساعت ۸ صبح در بزرگراه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵ 18 September 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، امیر فرهاد آریانفر  در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود:این رژه همزمان در شهرستان‌های اسلام آباد غرب و قصر شیرین نیز برگزار  خواهد شد واستان‌هایی که یگانهایشان تحت امر منطقه هستند از جمله همدان، سنندج، ایلام، سقز و مریوان نیز همزمان این رژه را انجام خواهند داد.

وی خاطر نشان کرد:در این رژه نیرو‌های جان برکف ارتش واکنش سریع و متحرک هجومی با تحولی که در ساختار دفاعی به وجود آورده اند حضور خواهند داشت.
 
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا اظهار داشت:یکشنبه روز تکریم از سرباز که تجلیل از مقام سرباز، روز سه شنبه به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، روز چهارشنبه برگزاری صبحگاه مشترک با حضور مسئولین کشوری و لشکری، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، روز پنج شنبهغبار روبی مزار شهدا راس ساعت ۱۱ صبح و پیاده روی خانوادگی از طاق بستان تا مزار شهدای گمنام از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان خواهد بود.

امیر آریانفر ابراز داشت:بمناسبت این ایام از ۳۱ شهریور ماه نمایشگاه "دفاع مقدس"برگزار خواهد شد و از مهمترین برنامه‌های جانبی این نمایشگاه حضور پیشکسوتان و رزمندگانی است که در طول جنگ تحمیلی حماسه آفریدند و به بیان خاطرات جنگ خواهند پرداخت.  

به گفته این مقام ارشد نظامی، دشمن در جنگ تحمیلی میلیون‌ها مین را در طول نوار مرزی یا داخل خاک ما به کاربرد، اما قرارگاه‌های بازسازی که در کشور شکل گرفت توانست منطقه را پاکسازی کند.

وی گفت:با توجه به تجهیزات نوین و خودکفایی ما در منطقه کل مرز را با پهباد و دوربین‌هایی با برد بالا کنترل و پایش می‌کنیم و هر نوع توطئه و نفوذی را در نطفه نابود می‌کنیم.

امیر آریانفر اظهار داشت: بنا به دستور فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران طرح "لبیک یا امام" با ۲۹ عنوان و با هدف تحت پوشش قرار دادن مسائل معیشتی آغاز می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار