فرمانده بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان همچنان ادامه دارد و ما باید هوشیار باشیم، گفت: هواپیما‌های دشمنان سلاح به مرز‌ها می‌ریزند تا در اعتراضات خیابانی توسط عناصر نفوذی در کف خیابان‌ها استفاده شود.
کد خبر: ۶۵۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱ 19 September 2018
سرهنگ احد امیریبا اشاره به طرح تابستان داغ دشمن گفت: مقرر بود طرح تابستان داغ کمر اقتصادی ایران را بشکند و برای رسیدن به اهداف خود در این طرح از فضای مجازی وارد شدند تا مردم باورشان شود و حرکات مذبوحانه دشمن باعث ایجاد ناامنی اقتصادی شود.

به گزارش بسیج، سرهنگ امیری در جمع کارکنان صنعت آب و برق استان همدان با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشت: صنعت آب و برق استان همدان در توجه به مسائل دینی و مذهبی همواره پیشگام و از عاشورایی‌ترین دستگاه‌ها در استان هستند.

سرهنگ احد امیری با اشاره به اهتمام دشمنان در نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از طرح‌های دشمنان در این خصوص اجرای طرح تابستان داغ بود.

وی ادامه داد: مقرر بود طرح تابستان داغ کمر اقتصادی ایران را بشکند و برای رسیدن به اهداف خود در این طرح از فضای مجازی وارد شدند تا مردم باورشان شود و حرکات مذبوحانه دشمن باعث ایجاد ناامنی اقتصادی شود.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه اتحاد خوبی بین مسئولین ما وجود دارد و این امر باید حفظ شود، افزود: حرکت دیگر دشمن ایجاد تفرقه بین نظامیان بود که در این زمینه نیز ناکام ماندند.

وی با تأکید بر اینکه ما بزرگ شده‌ایم که دشمن در وسط میدان است با اشاره به جنگ اقتصادی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: حمله اقتصادی دشمن را نیز دفع می‌کنیم.

امیری با بیان اینکه آخرین سناریو دشمن حمله به سفارت ایران در بصره بود، تصریح کرد: عناصری که دستگیر شدند همه موسادی و اسرائیلی هستند.

وی ادامه داد: این حرکت دشمن نیز برای تفرقه‌اندازی بود که بزرگان سلسله اعراب عذرخواهی کردند و هدف دشمنان را ناکام گذاشتند.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با اشاره به بیانات رهبری و با بیان اینکه بخش اعظمی از مشکلات اقتصادی داخلی است، گفت: همه باید با هم متحد بوده و انسجام داشته باشیم و با هم مهربان باشیم تا بتوانیم از این مشکلات نیز عبور کنیم.

وی با بیان اینکه ما با آموزه قرآن، عاشورا و مناجات شعبانیه جلو می‌رویم و باید تابع ولایت فقیه باشیم، ادامه داد: آنان که با ولایت پیش می‌روند پیوستگی دارند، اما آنان که عقب می‌مانند از این راه از بین می‌روند و آنان که از ولایت جلو می‌افتند زیر پا له می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ۱۵ شهید از ما گرفتند و در برابر آن ۳۰۰ نفر تلفات به آن‌ها وارد کردیم، اظهار داشت: امروز برد موشک‌های ما ۲ هزار کیلومتر است و دشمن را نقطه‌ای می‌زنیم و این قدرت بازدارندگی ما است.

امیری عنوان کرد: پروژه تابستان داغ دشمن به یاری خداوند در حال سرد شدن است و با حضور گرم و پرشور مردم در ۲۲ بهمن ماه که حماسه می‌آفرینند شکست می‌خورد.

وی با اشاره به فشار‌هایی که امروز از لحاظ اقتصادی مردم متحمل می‌شوند، تصریح کرد: باید در برابر این فشار‌ها تاب انقلابی بیاوریم.

امیری تأکید کرد: صبر انقلابی فرمولی است که امروز باید از آن استفاده کنیم و به یکدیگر کمک کنیم تا از این پیچ نیز عبور کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار