جانشین مسؤول آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: تا‌کنون حدود ۲ هزار نفر در سطح استان در طرح خادمیاران افتخاری رضوی ثبت‌نام اینترنتی کردند.
کد خبر: ۶۵۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 18 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از  خبرگزاری فارس از اسلام‌آباد غرب،گردهمایی خادمیاران افتخاری آستان قدس رضوی در اسلام آباد غرب با حضور جانشین آستان قدس در استان کرمانشاه برگزار شد.

جانشین مسؤول آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه در این گردهمایی، اظهار داشت: دفتر آستان قدس رضوی به نیت امام هشتم در حوزه‌های سلامت و درمان‌، زیارت اولی‌ها‌، فنی و مهندسی‌، اشتغال و کارآفرینی و ....در استان کرمانشاه کار خود را آغاز کرد.

محمد‌حسین ناصری گفت: محرومیت‌زدایی، رسیدگی به فقرا، مستمندان و زائران امام رضا (ع) از وظایف اصلی منشور مقام معظم رهبری خطاب به آستان قدس است.

وی با اشاره به اجرا در آمدن طرح خادمیاران داوطلبانه رضوی در کشور، افزود: تا‌کنون حدود 2 هزار نفر در سطح استان در طرح خادمیاران افتخاری رضوی ثبت‌نام اینترنتی کردند.

آن‌طور که ناصری می‌گوئید، آستان قدس رضوی قصد دارد در سراسر ایران 2 میلیون خادمیار افتخاری را جذب و برای خدمت‌رسانی به کار‌ گیرد.

این مسؤول تصریح داد: آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با 80 کانون موضوعی مرتبط با خادم‌یاری افتخار خدمات‌رسانی و جهادی را دارند.

مسؤول کمیته عمرانی نینوا در اسلام‌آباد غرب در ادامه به توزیع 7 هزار بسته حمایتی در تعطیلات عید نوروز میان نیازمندان این شهرستان اشاره و بیان کرد: هدف یافتن افرادی نیازمندی است که زیر پوشش هیچگونه نهاد حمایتی نباشند.

حجت‌الاسلام حشمت‌الله حاجتمند با اشاره به ارزش والای خدمت در قالب خادمیاران افتخاری، افزود: در حال حاضر سفره‌ای بدین منظور پهن شده اگر از دست دهید برای روز قیامت حسرت و پشیمانی را به همراه دارد پس همت کنیم تا حسرت و افسوس قیامت را برای خود به بار نیاوریم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار