فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تأکید کرد:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی در برگزاری کنگره ۳ هزار شهید قزوین گفت: استفاده از ظرفیت دستگاه ها برای تسهیل در امور اجرایی اجلاسیه موضوعی مهم است.
کد خبر: ۶۵۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 04 September 2018

استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی در برگزاری کنگره شهدای قزوین

به گزارش تابناک قزوین،محمد شاهرخی در هفتمین جلسه شورای دبیران کنگره ملی ۳ هزار شهید استان بیان کرد: الویت بندی ها باید متناسب با زمان انجام شود و برابر زمان بندی، برنامه ها اجرا شود به گونه ای که اذهان عمومی آماده اجرای این اتفاق فرهنگی بزرگ در استان شوند.

 وی ادامه داد: نصب تابلوها و بیلبوردها و فضاسازی محیطی در داخل شهر و ورودی های استان باید شروع شود و این امر فقط شهرستانی نیست بلکه در کل استان باید انجام شود.

 فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به هم افزایی بسیار خوب رسانه ها در انعکاس اخبار رزمایش محمد رسول الله ۲ تصریح کرد: هم افزایی امری بسیار مهم است و تعصب قشری در این زمینه نباید وجود داشته باشد و نمونه بارز این هم افزایی، در رزمایش محمد رسول الله ۲ بود که حداکثر توان رسانه ای و تبلیغی انجام شد که این امر نتیجه تعامل همه حوزه ها بایکدیگر بود.

 وی عنوان کرد: برای تسریع در امر فضاسازی شهری باید ظرفیت فضاسازی شهرداری به کار گرفته شود و طرحی که محل اجلاسیه را در شأن این مراسم مطرح کند، تا 10 روز دیگر باید ارائه شود و این طرح باید قدرت بالایی در جذب مخاطب داشته باشد.

 شاهرخی افزود: آماده کردن فضای داخلی و خارجی سالن اجلاسیه بسیار مهم است و این اجلاسیه فرصت مناسبی است که فضای تفرقه موجود را به واسطه حضور شهدا به وحدت تبدیل کنیم.

 وی تأکید کرد: در فضاسازی شهری نباید مشکلی برای شهروندان ایجاد شود و همه امور با رضایت مردم انجام شود همچنین کارگروهی متشکل از بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و کسانی که در این عرصه حرفی برای گفتن دارند، تشکیل شود تا بتوانند یک کار فاخر و ارزشی به دانش آموزان ارائه شود.

 فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اشاره به اهمیت ایجاد کارگروهی بین دستگاه ها خاطرنشان کرد: ظرفیت دستگاه ها در این امر بکارگیری شود و این امر به صورت جدی عملیاتی شود چراکه استفاده از ظرفیت دستگاه ها برای تسهیل در امور اجرایی اجلاسیه موضوعی مهم است.

 وی یادآور شد: در دوران جنگ همه نیروها باهم تعامل داشتند طوری که اگر نیروهای زمینی و هوایی ارتش نبودند، نیروهای بسیج نیز با مشکلات عدیده ای مواجه می شد امروز هم کنگره شهدا باید موجب وحدت بین قوا شود و نقش هیچ ارگانی نادیده گرفته نشود.

 شاهرخی گفت: در بحث پاسداران جوان، با توجه به ظرفیت آنها متناسب با سلیقه شان که در کدام قسمت کمیته می توانند حضور داشته باشند، از ظرفیت اینها استفاده شود.

 وی خاطر نشان کرد: ارزیابی پیشرفت امور مهم است که دستگاه ها و کمیته ها در مرحله طراحی و هدف گذاری بسیار خوب عمل کرده اند اما در مرحله اجرایی ضعیف هستیم چرا که این مراسم کار فرهنگی بزرگی است و مدت زمان کمی تا اجرای مراسم باقی مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار