رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان خبرداد:
رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان گفت :همزمان با هفته دولت، اولین کارخانه تولید خوراک دام در شهرستان نهبندان افتتاح شد.
کد خبر: ۶۴۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 01 September 2018

به گزارش تابناک خراسان جنوبی: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی،فرماندار ، مدیرکل دامپزشکی، رئیس شبکه دامپزشکی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، کارخانه تولید خوراک دام و طیور در روستای چاهداشی شهرشتان نهبندان افتتاح شد.

افتتاح اولین کارخانه تولید خوراک دام در شهرستان نهبندان

محمد راه انجام رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان در حاشیه افتتاح این کارخانه در شهرستان گفت: کلیه کارخانه های خوراک دام و طیور می بایست دارای پروانه بهداشتی بهره برداری از سازمان دامپزشکی کشور باشند و نیز با عنایت به ضوابط و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی حضور مسئول فنی-بهداشتی واجد شرایط در این جایگاه ها الزامی می باشد.

وی افزود: سالم بودن مواد اولیه موجود در جیره غذایی دام و طیور، تاثیر مستقیم و بسزایی بر فرآورده های خام دامی و نهایتا،ً بر سلامت مصرف کنندگان این فرآورده ها دارد.

رئیس شبکه دامپزشکی ادامه داد: این کارخانه در صورتی که کد IR دریافت نماید می تواند محصولاتشان را مستقیم به کشورهای دیگر صادر نماید.

راه انجام در پایان به دامداران و مرغداران توصیه نمود: خوراک دام و نهاده های مورد نیاز را از مراکز معتبر دارای پروانه بهداشتی از سازمان دامپزشکی کشور تهیه نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار